صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هازارد: با شایستگی صعود کردیم

هازارد: با شایستگی صعود کردیم

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک از شایستگی تیمش بعد از پیروزی برابر برزیل سخن به میان آورد.

ادن هازارد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  اکیپ، تیم‌ ‌ملی فوتبال  بلژیک توانست در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست به کار بزرگی بزند. تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک با پیروزی دو بر یک برابر برزیل به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرد. یکی از  بهترین های این دیدار حساس ادن هازارد، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک بود که عملکردی بسیار خوب از  خود نشان داد.

او بعد از  بازی، گفت‌: با آرامش و تمرکز بیشتری نسبت به حریف بازی کردیم و همین باعث شده تا پیروز بازی شویم. بعد از این که برزیل گل زد شرایط برای ما سخت شد و ۱۵ ‌دقیقه پایانی بسیار سخت گذشت. خوشبختانه به خوبی دفاع کردیم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک در ادامه‌، ‌اضافه کرد: تیم ما دست به کار بزرگی زده است. ما تنها یازده بازیکن در میدان نیستیم،‌ بلکه  تیم کاملی هستیم و همه بازیکنان چه آنهایی که در ترکیب اصلی هستند و چه آنهایی که نیمکت نشین هستند در این پیروزی و موفقیت دست داشته‌اند. به هدف بزرگ خود نزدیک شده‌ایم و این بسیار خوشحال کننده است.

هازارد در پایان درباره دیدار نیمه نهایی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه، اظهار کرد: بعد از این که بازی فرانسه در مرحله یک هشتم را دیدم به خود گفتم که بهتر است  فعلا با برزیل بازی کنیم. تیم‌ ‌ملی فرانسه تیم بسیار خوب و با کیفیتی است اما ما هم تیم خوبی داریم و بازیکنان سرشناس و با کیفیتی در بلژیک بازی می‌کنند. این دیدار برای ما بسیار سخت است. البته برای تیم‌ ‌ملی فرانسه هم همین طور.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.