صفحه اصلی / استان ها / فارس / معدوم شدن ۶ هزارکیلو سیب‌زمینی در شیراز
معدوم شدن ۶ هزارکیلو سیب‌زمینی در شیراز

معدوم شدن ۶ هزارکیلو سیب‌زمینی در شیراز

مدیرکل استاندارد فارس از معدوم کردن حدود ۶ هزار کیلوگرم سیب‌زمینی غیرقابل مصرف در شهر شیراز خبر داد.

سیب زمینی

 به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روابط عمومی استاندارد فارس، مرتضی رهنما گفت: سیب‌زمینی‌های غیرقابل استفاده از یک واحد تولیدی چیپس در شهر شیراز کشف و معدوم شده است.

او خاطرنشان کرد: کارشناسان استاندارد فارس در بازرسی سرزده از یک واحد تولیدی چیپس محموله‌ی سیب‌زمینی را شناسایی و توقیف کرده و پس از انجام روند قانونی معدوم کردند.

رهنما همچنین از توقیف بالغ بر ۲۳۰۰ حلب خیارشور در یکی از واحدهای بسته‌بندی در فارس خبر داد و گفت: این اقدام به دلیل درج غیرقانونی علامت استاندارد روی محصول و پس از انجام آزمایش‌های مرتبط بر روی نمونه‌ انجام شده است.

مدیر کل استاندارد فارس در ادامه از پلمپ وسایل شهربازی پارک شادی شهر گراش، یکی از شهرستان‌های جنوب شرقی فارس، به‌دلیل آنچه بی‌توجهی شهرداری و بهره‌برداران به تذکرات استاندارد عنوان می‌کرد خبر داد.

رهنما گفت: دستگاه‌های بازی مستقر در این پارک شامل کشتی صبا، ترامپولین، ماشین‌شارژی و قایق‌، فاقد مجوز استاندارد بوده و استفاده از آن خطرساز تشخیص داده شده است.

مدیر کل استاتدارد فارس ضمن تاکید بر حمایت جدی از واحدهای تولیدی قانون مدار، گفت: استاندارد در کنار تولیدکنندگان قانون‌مدار به‌عنوان یک مشاور امین همواره حضور دارد و با کسانیکه سلامت و ایمنی مردم را با مخاطره مواجه کنند، براساس قانون و اختیارات قانونی برخورد می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.