صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / شاخصه اصلی پیشرفت در زمینه اقتصادی، استفاده از توان علمی و فکری افراد

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد:

شاخصه اصلی پیشرفت در زمینه اقتصادی، استفاده از توان علمی و فکری افراد

استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معادن استان با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی زیر نظرشورای معادن استان اظهار کرد: بهره برداری صحیح از ظرفیت‌های معدنی استان با تلفیق تجربه و مدیریت میسر خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان

‌به گزارش کسب و کار نیوز-‌ سید دانیال محبی گفت: با استفاده از دانش و مدیریت افراد آگاه و متخصص، ظرفیت سرمایه گذاری معادن استان از زوایای مختلف کارشناسی و موانع آن نیز بررسی و شناسایی می‌شود و این امر اطمینان خاطر بیشتر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش را فراهم خواهد کرد.

وی محور توسعه را انسانهای برجسته ومبتکر دانست و افزود: علت توسعه یافتگی و پیشرفت کشورهای توسعه یافته دنیا بهره‌مندی از توان علمی و افکار خلاقانه نخبگان است لذا شاخصه اصلی پیشرفت جامعه به ویژه در زمینه اقتصادی، استفاده از توان علمی و فکری افراد توانمند و با تجربه است‌.

استاندار خاطرنشان کرد: پردازش ایده‌ها از سوی کارشناسان بستر و راهکاری برای هدایت سرمایه گذاران در مسیر اصلی خواهد بود.

محبی با برشمردن ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه‌های کشاورزی ، صنعت، گردشگری و معادن گفت: فعالان اقتصادی خلاق و کارآفرین استان که توانایی سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را دارند باید بیش از پیش مورد ترغیب و حمایت قرار گیرند.

گفتنی است در این جلسه موارد پیشنهادی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان از جمله ابقاء و تمدید پروانه‌های اکتشاف و موافقت با بخشودگی و توقف عملیات بهره برداری چند پروژه مطرح و مورد موافقت اعضاء قرار گرفت‌.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.