سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / دهیاری‌های سیستان و بلوچستان ‌به ۲۶۹۳ روستا خواهد رسید
دهیاری‌های سیستان و بلوچستان ‌به ۲۶۹۳ روستا خواهد رسید

تا پایان سال ٩٧ ؛

دهیاری‌های سیستان و بلوچستان ‌به ۲۶۹۳ روستا خواهد رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم استانی روز ملی دهیار گفت: تعداد دهیاری‌های استان تا پایان سال ٩٧ به ۲ هزار و ٦٩٣ روستا خواهد رسید.

دهیاری

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌باقر کرد افزود: در استان سیستان و بلوچستان ۷۱۲۴ روستا وجود دارند که ۱۶۱۶ روستا از گذشته و ۱۰۷۶ روستا در سال ۹۷ دارای دهیاری می‌شوند.

معاون استاندار ادامه داد: درحال حاضر ۱۵۴ دهیار زن، ۹۶۷۶ عضو شورای اسلامی روستایی و ۳۹۵ خانم شورای روستایی و شهری داریم که توجه به تمامی بخش‌ها در مدیریت شهری و روستایی از نظر اجتماعی در دولت یازدم و دوازدهم مورد توجه بوده است‌.

کرد با بیان اینکه دولت تمامی تلاش خود را برای تأمین آب شرب دارد و حدود ۱۰۰۰ روستا بصورت سیار آبرسانی می‌شوند، اظهار کرد: اولویت اول دولت تأمین آب شرب برای مردم و در مرحله بعد کشاورزی است‌.

وی همچنین در همین راستا خواستار آموزش روش‌های صحیح مصرف آب و صرفه جویی در روستا و شهر توسط مراجع تأثیر گذار جامعه، شوراها و دهیاران شد‌.

معاون استاندار با اشاره به  درخشش استان در نمایشگاه روستائیان کشور، تصریح کرد: این مهم نشانگر وجود پتانسیل‌ها و استعدادهای مهم و ارزشمند در استان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.