صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تبدیل شمال تهران به نقطه کانون فعالیت ها و رویدادهای استارتاپی و کارآفرینی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو خبر داد

تبدیل شمال تهران به نقطه کانون فعالیت ها و رویدادهای استارتاپی و کارآفرینی

نشست صمیمی مدیر کل کارآفرینی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی و معاون اجتماعی منطقه دو با موضوع توسعه کارآفرینی حمایت از استارت تاپ های فعال در حوزه مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شهرفردا، یوسف مزارعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو با اعلام این خبر افزود: باتوجه به ظرفیت های مثبت منطقه دو و پتانسیل شهروندان در راستای ایجاد استارت تاپ ها و استفاده از آن ها، مذاکره با مدیران ارشد حوزه کارآفرینی کشور و مدیران سازمان خدمات اجتماعی در راستای تأسیس یک مرکز رویدادهای استارتاپی انجام و در جریان این مذاکرات از پروژه مرکز توسعه مشارکت های شهروندی  منطقه دو نیز بازدید شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو با اشاره به نوظهور بودن استارت آپ ها و استقبال شهروندان افزود: استارت تاپ ها تجلی تازه مفهوم مشارکت شهروندان در مسائل شهری هستند و این مهم امروز می تواند در کاهش معضلات شهری از جمله ترافیک و آلودگی هوا موثر باشد.
سرهنگی مدیر کل کارآفرینی وزارت تعاون نیز در جریان این بازدید و نشست اظهار داشت: منطقه دو به لحاظ دارا بودن پتانسیل های بالا امکان تبدیل به نقطه کانون فعالیت ها و رویدادها استارتاپی و کارآفرینی در شهر تهران را دارد.
گفتنی است؛ در این بازدید لطفی معاون توسعه کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.