صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / مردم از خریدهای غیرضروری خودداری کنند
مردم از خریدهای غیرضروری خودداری کنند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مردم از خریدهای غیرضروری خودداری کنند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه مردم با توجه به گرانی‌ها از خریدهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: اداره امور اقتصادی و دارایی هرمزگان باید در جنگ اقتصادی حضور موثری داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به اینکه اداره امور اقتصادی و دارایی هرمزگان باید در جنگ اقتصادی حضور موثری داشته باشد، اظهار کرد: دشمن این خیال را دارد که با هدف قرار دادن سفره و معیشت ایرانیان به اهداف استکباری خود دست پیدا کند. 

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: این ملت ایران دارای فرهنگ روزه هستند و از روزه گرفتن ترسی ندارند و با پشت سر گذاشتن این مرحله، دشمن مستکبر ساکت می شود و دم فرو می بندد. 

آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: مردم برای به زانو درآوردن دشمن و مبارزه با گرانی ها تا جای ممکن از خرید دوری کرده و بر اساس آموزه های امام صادق (ع) اگر کالایی دارند در بازار عرضه کنند که با این کار گرانی ها کاهش پیدا می کند و قیمت ها اصلاح می شود. 

وی اضافه کرد: از دولت انتظار می رود هم چنان مبارزه با مفاسد اقتصادی را با قدرت و شدت ادامه دهد و مفسدان اقتصادی را از سوراخ هایشان در همه شهرهای کشور بیرون کنند و به سزای اعمالشان برساند. 

امام جمعه بندرعباس افزود: این افراد به مانند زالو در حال مکیدن خون ملت هستند و دستگاه اطلاعاتی باید مردم را از دست آن ها نجات دهد که با دستگیر شدن این زالوها در هر بخشی، شرایط آن بخش بهبود پیدا می کند. 

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: مساله مهم دیگر دزدان شناسنامه اند که با مبلغ ناچیزی شناسنامه روستائیان را به صورت موقت اجاره می کنند و به نام آنان به تجارت می پردازند و یک ریال مالیات نمی پردازند. 

وی ادامه داد: چنین افرادی در این استان هستند که امور اقتصادی و دارایی هرمزگان باید آنها را شناسایی و سراغشان برود و وضعیت پرداخت مالیات توسط این ها مورد بررسی قرار گیرد. 

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود، از رئیس جمهور بابت موضع گیری حکیمانه و خردمندانه ای که در سفر به اروپا نسبت به تحریم های استکبار جهانی و اسراییل فاسد و نامشروع داشت تشکر کرد. 

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: رییس جمهوری چندان به موضع گیری سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس امیدوار نیست و این کشورها که روزی برای خود قدرتی بوده و بر جهان حکمروایی می‌کردند امروز از ترامپ می ترسند ولی ایران اسلامی از ترامپ و همانند وی ترسی ندارد و جمهوری اسلامی با رهبری حکیم و فقیه عادل مستقل ترین کشور در زیر آسمان کبود است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.