صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حرکت انسان دوستانه نیمار نسبت به هوادار مکزیکی
حرکت انسان دوستانه نیمار نسبت به هوادار مکزیکی

حرکت انسان دوستانه نیمار نسبت به هوادار مکزیکی

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل حرکت انسان دوستانه‌ای نسبت به هوادار تیم ملی فوتبال مکزیک داشت.

نیمار

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، نیمار در حال‌ حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به خاطر تمارض‌هایش سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده است اما نباید حرکت انسان دوستانه او پیش از دیدار برابر مکزیک را فراموش کرد.  مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل به “گیلبرتو مارتینس” هوادار مکزیک که در جام جهانی حضور یافت تا رویای خانواده‌اش محقق کند، یک پیام محبت آمیز فرستاد.

ستاره سلسائو نوشت: “سلام گیلبرتو. من در این جا حضور دارم تا به تو سلام عرض کنم و از تو تشکر کنم. نمی‌توانم تصور کنم ماه‌های اخیر را چگونه سپری کرده‌ای، شرایط خیلی سختی داشتی  ولی به‌ هر حال در این جا حضور داری تا به روی خانواده‌ات حقیقت ببخشی.”

گیلبرتو برنامه‌ریزی کرده بود تا به همراه همسر و دو فرزندش به روسیه سفر کند. با این حال چند ماه پیش از شروع جام جهانی ورو، دیگو و میا در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

داستان مارتینس همه را تحت تاثیر قرار داد و به گوش نیمار نیز رسید. به همین خاطر ستاره برزیلی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و آن پیام را برای “گیلبرتو” فرستاد. این شخص مکزیکی در توییتر پاسخ نیمار را داد و از او تشکر کرد.

انتهای پیام  

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.