صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / یک هزار و ۵۸ طرح حوزه ارتباطات در مازندران افتتاح شد
یک هزار و ۵۸ طرح حوزه ارتباطات در مازندران افتتاح شد

یک هزار و ۵۸ طرح حوزه ارتباطات در مازندران افتتاح شد

یک هزار و 58 طرح حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات و مخابراتی در سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش کسب و کار نیوز ، برای تکمیل این طرح های زیرساخت مخابراتی افزون بر حدود چهار هزار میلیارد ریال اعتبار ازسوی دولت و بخش خصوصی هزینه شد.
۱۱۸ سایت نسل دو ، ۳۰۱ سایت نسل سوم ، ۵۸۲ سایت نسل چهارم ، اینترنت تی دی – ال تی یی TD_LTE برای سه شهر ، توسعه ظرفیت شبکه انتقال در هشت شهر ، فاز نخست شبکه اختصاصی مدیریت بحران در حوزه آی سی تی ICT از مهم ترین طرح های مخابراتی هستند که با حضور محمدجواد آذری جهرمی بهره برداری شد.
افتتاح اگریگیتور (تجمیع کننده محتوای دیجیتال) ، توسعه شبکه فیبر نوری در ۱۰ مسیر استان و اجرای پروژه سیماک در دهیاری های ۱۲ شهرستان از دیگر طرح های افتتاحی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری در مازندران است.
مازندران از لحاظ زیر ساختی و ارتباطی هم اکنون جزو استان های برتر کشور است چرا که بیش از ۱۱ میلیارد ریال درحوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم در این استان سرمایه گذاری شده است .
رشد کمی و ارتقای کیفی در حوزه ارتباطی و مخابراتی مازندران با توسعه ۱۱ و نیم برابری ظرفیت شبکه انتقال و افزایش چهار و نیم برابری پهنای باند ورودی استان و توسعه بیش از ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری محقق شده است .
۶۹۸۲/۱۶۵۴

همچنین مطالعه کنید:

جزییات واگذاری زمین در روستاهای تهران به مردم/ ۴۶ درصد واحد‌های روستایی مقاوم نیستند

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران به گزارش خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.