صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند

کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند

با برگزاری مراسم قرعه کشی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان در کرواسی، ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان

به گزارش کسب و کار نیوز از کرواسی، مراسم قرعه کشی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در شهر زاگرب پایتخت کرواسی برگزار شد و ۵ فرنگی کار ایران رقبای خود را شناختند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۱۹ کشتی گیر حضور دارند، سجاد عباسپور پس از استراحت در دور نخست به مصاف لئونید موروز از مولداوی می رود و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران چین تایپه و رومانی قرار می گیرد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر حضور دارند،انیرحسین خوانساری پس از استراحت در دور نخست به مصاف دیامانتینو فافه از گینه بیسائو می رود و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده کشتی گیران چین و رومانی به روی تشک می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۳۰ کشتی گیر حضور دارند حسین قاسمی به مصاف حسن الهارتی از عربستان می رود و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران اسلواکی و اوکراین به روی تشک می رود.در این وزن کشتی گیر اسراییل حضور دارد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۳۳ کشتی گیر حاضر هستند،محمد ناقوسی در دور نخست مقابل امیرخان تچویف از روسیه به روی تشک می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده هلند و قزاقستان به روی تشک می رود. در این وزن کشتی گیر اسراییل نیز حضور دارد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم که ۱۹ کشتی گیر حضور دارند،محمدرضا عبدیان پس از استراحت در دور نخست مقابل  توماس واورزینچیک از لهستان به روی تشک می رود و در صورت برتری در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران هند و آذربایجان به روی تشک می رود.

رقابت های ۵ وزن نخست از ظهر فردا( جمعه) به وقت ایران آغاز می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.