صفحه اصلی / استان ها / کرمان / نیاز کرمان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فرایند گازرسانی
نیاز کرمان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فرایند گازرسانی

نیاز کرمان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فرایند گازرسانی

سرپرست استانداری کرمان گفت: بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صنعت و معدن هر کدام با اختصاص مبلغ 300 میلیارد تومان تسهیلات با تضمین وزارت نفت، شرکت گاز استان را در انجام پروژه‌های گازرسانی کمک خواهند کرد.

گازر‌سانی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدجواد فدائی در جلسه شورای عالی بانک‌های استان افزود: شرکت گاز استان برای تکمیل فرایند گازرسانی به تمام نقاط استان پیش بینی ۱۵۰۰ میلیارد تومان جذب اعتبار را داشته است که باتوجه به رایزنی با بانک‌ها مقرر گردید این سرمایه با مشارکت بانک‌ها تأمین گردد.

فدائی با ارائه گزارشی پیرامون نقاط برخوردار از نعمت گاز در استان اظهارکرد: باتوجه به صحبت‌های مدیر عامل شرکت گاز استان مبنی بر هزینه کرد این میزان از اعتبارات در ۲۱ شهر و ۱۶۰۰ روستای استان و سایر مناطق استان که از نعمت گاز برخوردار نیستند تا دو سال دیگر از این نعمت خدادادی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: برای جذب اعتبارات مورد نیاز شرکت گاز، تصمیم بر این شد تا بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صنعت و معدن هر کدام با اختصاص مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با تضمین وزارت نفت، شرکت گاز استان را در انجام پروژه های گازرسانی یاری دهند.

سرپرست استانداری کرمان در ارتباط با جذب سرمایه گذاری مزبور گفت: این سرمایه گذاری با تضمین وزارت نفت، و طبق اعلام مسئولان شرکت گاز استان، ظرف مدت دو سال انجام خواهد شد و استانداری کرمان با بهره گیری از تمامی ابزارهای قانونی خود به این روند کمک خواهد کرد.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.