صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مانچینی: تنها یک تیم بهتر از ما است
مانچینی: تنها یک تیم بهتر از ما  است

مانچینی: تنها یک تیم بهتر از ما است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد که در بین تیم های حاضر در جام جهانی روسیه تنها برزیل بهتر از تیم او است.

روبرتو مانچینی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌ ‌ملی فوتبال  ایتالیا غائب بزرگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا با شکست خوردن برابر سوئد در  پلی‌آف نتوانست جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا که چند هفته‌ای است  جایگزین ونتورا شده است، گفت‌: با نگاه کردن به بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه متوجه شدم که تنها یک تیم بهتر و قوی تر از  ما وجود دارد و آن برزیل است. واقعا ناامید کننده و تاسف بار است  که جام جهانی  را بدون تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا تصور کرد.

او ادامه‌ داد: با وجود این که انتقادهای زیادی به تیم‌ ‌ملی فوتبال  ایتالیا وجود دارد اما  من همه چیز را سیاه نمی بینم. ما بازیکنان جوان و با استعداد زیادی در اختیار داریم و امید زیادی به آینده دارم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا  در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: باید به همان تیم مدعی سابق تبدیل شویم. در درجه نخست باید جواز حضور در یورو ۲۰۲۰ را به دست آوریم و بعد از  آن برای قهرمانی در این رقابت بزرگ به میدان رویم. من به آینده خوشبین هستم و بازیکنانی که در اختیار دارم من را امیدوار کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.