صفحه اصلی / استان ها / همدان / کشف سفال خارجی و قاچاق در لالجین
کشف سفال خارجی و قاچاق در لالجین

کشف سفال خارجی و قاچاق در لالجین

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 2 هزار قطعه سفال خارجی و قاچاق در لالجین، شهر جهانی سفال خبر داد.

ظروف چینی در ویترین مغازه های شهر جهانی سفال لالجین - همدان

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ بزرگ‌علی نوری در تشریح این خبر گفت: کارکنان انتظامی این شهرستان با تلاشی جهادی در راستای تحقق شعار سال در مقابله با کالای قاچاق، ۲ هزار  قطعه سفال خارجی و قاچاق را در این شهرستان کشف کردند.

وی افزود: این محموله قاچاق که ارزش ریالی آنها بیش از ۹۰۰ میلیون ریال است، در یکی از انبارهای شهرک سفال لالجین انبار شده بود که کارکنان پلیس امنیت عمومی شهرستان آن را کشف کردند.

کشف ۹۷ رأس دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در ادامه اظهار کرد: در پی اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با قاچاق کالا، کارکنان انتظامی شهرستان بهار از یک دستگاه کامیون، ۹۷ رأس گوسفند قاچاق و  فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

وی افزود: این محموله از مرزهای غربی کشور به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری کرده و قصد تردد از مسیر همدان را داشت که در این زمینه یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲ محموله سوخت قاچاق در بهار

نوری همچنین از کشف بیش از ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: کارکنان خدوم و تلاشگر یگان امداد و پاسگاه همه‌کسی شهرستان بهار با انجام اقدامات اطلاعاتی و با کسب خبر، ۲ محموله قاچاق سوخت را شناسایی و آنها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: از این دو دستگاه خودرو حامل سوخت، ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون ریال کشف و ۲ نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی بهار تصریح کرد: قاچاق کالا اقتصاد ملی و تولید داخلی را به مخاطره انداخته و مبارزه با این پدیده شوم یکی از اولویت‌های مهم پلیس بهار بوده و  از مردم نیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک، سریعا با تماس با پلیس ۱۱۰ یگان‌های انتظامی را مطلع کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.