صفحه اصلی / استان ها / همدان / همدان محل امن و حیاط خلوت معتادان نیست
همدان محل امن و حیاط خلوت معتادان نیست

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان مطرح کرد

همدان محل امن و حیاط خلوت معتادان نیست

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از کشف 1443 کیلوگرم انواع موادمخدر در سه ماه ابتدای امسال در سطح استان خبر داد.

شهر همدان

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ هادی قزوینه چهارشنبه ۱۳ تیر در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، با بیان اینکه کمیته مقابله با موادمخدر استان سال گذشته توانست رتبه دوم کشوری را کسب کند، افزود: در سالجاری تا کنون در سطح استان سه هزار و هشت عملیات در این حوزه صورت گرفته که خروجی آن کشف هزار و ۴۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر بوده و بیشترین ماده‌مخدر کشف‌شده تریاک است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین رشد موادمخدر کشف شده در حوزه حشیش و هروئین است و شاهد کاهش شدید عرضه شیشه به علت افزایش قیمت آن هستیم که نشان‌دهنده تأثیرگذاتری سیاستگذاری‌های ستاد مبارزه با موادمخدر در سطح کلان است.

قزوینه اظهار کرد: برای ساماندهی شهرها ۸۴۰ معتاد و دو هزار و ۴۰۴ خرده‌فروش، قاچاقچی و توزیع‌کننده دستگیر شدند که در این راستا نقش بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی همدان بسیار مهم و اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه ۲۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان منهدم و ۱۹۵ طرح پاکسازی مناطق آلوده و ۹۶ کنترل محور مواصلاتی اجرا شده است، اضافه کرد: با توجه به ناامن شدن محورهای همدان به عنوان کریدور غرب کشور، قاچاقچیان تغییر مسیر داده و دیگر از استان وارد نمی‌شوند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با اشاره به اینکه در استان همدان محل تجمع معتادان نداریم و همدان محل امن و حیاط خلوت معتادان نیست، بیان کرد: پلیس در زمینه آموزش‌های همگانی فعالیت‌های چشمگیری داشته و در دو حوزه تهدید و آسیب‌های اجتماعی به ویژه حوزه دوم فعالیت‌های گسترده و اثرگذاری انجام داده است و در بحث آگاه‌سازی عمومی ۱۸هزار و ۱۹۴ نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه آگاه‌سازی عموم مردم ۲۶۷ برنامه با تمرکز بر هفته موادمخدر در ایران و روز جهانی هفته مواد مخدر صورت گرفته که از این تعداد، ۲۸ کارگاه برای دانشجویان و دانش‌آموزان، ۱۰ دوره برای کارکنان دولتی و ۱۳ مورد برگزاری نمایشگاه در سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.