صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / جاسمی: در شرایط فعلی استیضاح به نفع کشور نیست
جاسمی: در شرایط فعلی استیضاح به نفع کشور نیست

جاسمی: در شرایط فعلی استیضاح به نفع کشور نیست

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست: در مجلس مقداری صبور باشند تا دولت تصمیم جدی در خصوص اصلاح و ترمیم کابینه انجام دهد و در این شرایط فعلی شاید استیضاح به نفع کشور نباشد.

قاسم جاسمی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدقاسم جاسمی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان مجلس نسبت به ضعف‌هایی که دولت داشت بی‌تفاوت نبوده و به همین جهت نامه‌های متعددی به هیات رئیسه مجلس دادند که دولت برای ترمیم کابینه اقداماتی انجام دهد.

جاسمی ادامه داد: اما از نمایندگان تقاضا می‌کنم در مجلس مقداری صبور باشند تا دولت تصمیم جدی در خصوص اصلاح و ترمیم کابینه انجام دهد و در این شرایط فعلی شاید استیضاح به نفع کشور نباشد اما اگر ترمیم کابینه انجام نشد بلافاصله موضوع استیضاح باید در مجلس مطرح شود.

نماینده کرمانشاه ادامه داد: از رئیس‌جمهور درخواست دارم از همین ورزش قهرمانی و رویداد جام جهانی فوتبال درس بگیریم، یکشنبه مسایقه بلژیک و ژاپن اتفاق افتاد که تا دقیقه ۷۰ بازی، تیم ژاپن ۲ بر صفر پیروز میدان بود اما با توجه به اینکه نیمه دوم نیمه مربیان است باید با تعقل تصمیم گرفته شود، در نیمه دوم با استفاده از دو فوروارد یا مهاجمان سرزن در ۲۰ دقیقه نتیجه قطعی باخت به برد ۳ بر ۲ توسط بلژیک تبدیل شد. این توقع صحیح است که ما از جوانان و افراد زبده در کابینه استفاده کنیم و تعاملی بین ۳ قوه ایجاد شود تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.