صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / اصفهان پتانسیل تیم داری در لیگ برتر فوتسال بانوان را دارد
اصفهان پتانسیل تیم داری در لیگ برتر فوتسال بانوان را دارد

دروازه‌بان تیم ملی المپیک بانوان:

اصفهان پتانسیل تیم داری در لیگ برتر فوتسال بانوان را دارد

دروازه‌بان تیم ملی المپیک بانوان گفت: اصفهان پتانسیل این را دارد که در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌داری کند و امیدواریم مسئولان سهمیه المپیک را برای بانوان حفظ کنند.

فوتسال بانوان

زینب کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با ابراز امیدواری نسبت به حضور یک تیم از اصفهان در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهارکرد: اصفهان پتانسیل این را دارد که در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم داشته باشد و با توجه به اینکه تیم سده لنجان تنها نماینده اصفهان در لیگ دسته یک بسیار خوب عمل کرده است، انتظار می‌رود این تیم سهمیه لیگ برتر را برای استان بگیرد.

کرمی با اشاره به فعالیت خود در فصل قبل خاطرنشان کرد: فصل گذشته با تیم مشکی پوشان به مقام چهارم لیگ برتر دست یافتیم. امسال هم از چند تیم پیشنهادات خوبی داشتم که هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ام.

وی با توجه به شرایط قرارداد بازیکنان در لیگ بانوان گفت: شرایط قرارداد بانوان واقعا نامناسب است و جا دارد که اسپانسرها وارد میدان شوند و از ورزش بانوان حمایت کنند.

این دروازه‌بان ملی پوش اصفهانی با درخواست از مسئولان ورزش استان برای توجه بیشتر به ورزش بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به قهرمانی تیم فوتسال بانوان در رقابت‌های آسیایی و ظرفیتی که این رشته در بین بانوان استان و کشور دارد، انتظار ما از مسئولان این است که شرایط مالی بهتری را برای ورزش بانوان فراهم کنند و هم‌چنین سهمیه المپیک را برای حضور تیم ملی فوتسال بانوان حفظ کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.