صفحه اصلی / استان ها / قم / ‌مذاکره با آمریکا و همپیمانانش به دور از عقلانیت است
‌مذاکره با آمریکا و همپیمانانش به دور از عقلانیت است

استاندار قم تاکید کرد:

‌مذاکره با آمریکا و همپیمانانش به دور از عقلانیت است

استاندار قم با اشاره به دسیسه‌های خارجی جهت فشار اقتصادی به مردم کشورمان گفت: شرایط ما خاص است و دشمن از همه تجربیات گذشته خود به خوبی سود می‌برد تا دو هدف تسلیم شدن در برابر خواسته‌های آنان و مذاکرات مجدد با آن‌ها محقق شود.

استاندار قم

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، سید مهدی صادقی در چهارمین جلسه اداری استان قم که عصر ‌روز ‌دوشنبه ۱۱تیر‌ در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، افزود: مذاکره با آمریکا و همپیمانانش بدور از عقلانیت است و هرگز مسئولین و مردم کشورمان قبول نخواهند کرد.

صادقی با بیان این که دشمنان قصد دارند با استفاده از مطالبات بر حق مردم فشار درونی ایجاد کنند، اظهار کرد: آن‌ها با ایجاد اختلافات سیاسی و فکری قصد دارند تا به زعم خود از درون نظام را دچار فروپاشی کنند که خیال باطل است.

وی افزود: درست است در برخی موارد دچار تفاوت فکری و سلیقه باشیم اما دشمن باید بداند در یک جبهه واحد به رهبری مقام معظم رهبری ایستاده و با یک دیگر متحد هستیم.

استاندار قم خطاب به مدیران اجرایی استانی تاکید کرد: شرط عبور از شرایط سخت کنونی تلاش، پرهیز از اسراف، دوری از تجملات و اشرافی گری و مدیریت بهینه است.

وی با بیان این که با مدیریت بهینه بین ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه‌های کشور کاهش می‌یابد، عنوان کرد: در تمامی اداره‌های استان قم کمیته بهینه مصرف باید تشکیل شود تا این امر محقق شود.

صادقی بر افزایش رضایت مراجعه کنندگان به ادارات تاکید کرد و گفت: بستر تحقق این موضوع فراهم است و باید اقدام شود همچنین مدیران باید خود را به عنوان خدمتگزار مردم بدانند که بالاترین وظیفه انقلابی است بر این اساس کسب رضایت مردم مهم است و هیچ عذری غیر از این پذیرفتنی نیست.

وی با انتقاد از بالا بودن میزان نقدینگی در کشور خاطر نشان کرد: نقدینگی باید به سمت تولید سوق داده شود و باید مدیران استان اقدام به اعتماد سازی نسبت به بخش خصوصی کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.