چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / البرز / نوشداروی بازارچه گلشهر پس از مرگ سهراب

نوشداروی بازارچه گلشهر پس از مرگ سهراب

عضو شورای شهر کرج ضمن ابراز همدردی با خسارت‌دیدگان بازارچه پونه گفت: سال گذشته به این طرح نقد داشتیم چون این روش برای ساماندهی دستفروشان درست نبود.

آتش سوزی

عباس زارع در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما در شورای شهر از سال گذشته به ایجاد بازارچه برای ساماندهی دستفروشان در گلشهر و آزادگان نقد داشتیم.

زارع ضمن ابراز همدردی با خسارات دیدگان بازارچه پونه افزود: ساماندهی دستفروشان به این شیوه‌ای که صورت گرفته درست نبود چون دستفروش کسی است که کالای خود را آخر شب جمع‌آوری می‌کند ولی در این طرح یک بازار روز ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی به این شیوه منطقی نبود افزود: به هر شکل هر کار موقتی که به این شیوه انجام شود چنانچه ملاحظات ایمنی در آن رعایت نشود می‌تواند چنین حادثه‌ای را به دنبال داشته باشد.

این عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه ساماندهی دستفروشان در کرج باید به نوع دیگری انجام شود، ادامه داد: در همه جای دنیا به دستفروشان در ساعات و روزهای خاصی اجازه داده می‌شود که کار خود را انجام دهند؛ این حادثه در کرج باید برای مدیریت شهری درس عبرت شود.

وی از لزوم توجه به جوانب مختلف در پروژه‌های شهری، اشاره و تصریح کرد: نگرانی برای دیگر مناطقی که این شیوه برای ساماندهی دستفروشان انجام شده وجود دارد.

دی ماه سال گذشته پس از انتقاد برخی اعضای شورای شهر به طرح ساماندهی دستفروشان به خصوص در میدان آزادگان، حسن مدیرروستا معاون خدمات شهر به مصوبه شورای تامین استناد و گفته بود که این طرح موقت بوده و تا پایان اردیبهشت ۹۷ ادامه دارد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.