صفحه اصلی / استان ها / مازندران / طرح گردشگری دریایی در مازندران سنتی اجرا می‌شود
طرح گردشگری دریایی در مازندران سنتی اجرا می‌شود

طرح گردشگری دریایی در مازندران سنتی اجرا می‌شود

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: طرح گردشگری دریایی در مازندران باید مدرن و استاندارد باشد و از حالت سنتی خود خارج شود.

قایق‌های تندروی کلاس ام‌ک ۳ سوپر دورا  اسرائیل

به گزارش کسب و کار نیوز، سیاوش رضوانی در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی استان مازندران که به میزبانی بندر امیرآباد برگزار شد، اظهار کرد: طرح گردشگری دریایی امروزه در دنیا به صورت مدرن و استاندارد در حال اجرا است و این طرح در تابستان سال جاری باید از حالت سنتی خود خارج شود.

وی افزود: بر اساس دستور وزارت راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ساماندهی سواحل، این سازمان بلیط فروشی مکانیزه در سواحل را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر بندر امیرآباد خاطرنشان کرد: ایمنی قایق های تفریحی برای استفاده مسافران و گردشگران دریایی بسیار مهم است و در همین راستا با پیگیری های بندر امیرآباد قرار است در این بندر اسکله های چوبی خوابیده احداث و صندلی با ایمنی بالا در این گونه قایق ها تعبیه شود.

رضوانی با اشاره به عضویت سازمان بنادر و دریانوردی در کنوانسیون بین المللی جستجو و نجات دریایی، گفت: بندر امیرآباد برای نخستین بار طرح تأمین ایمنی، آسایش و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران دریایی را تهیه و برای تصویب به سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد داده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد؛ تهیه و اجرای طرح گردشگری دریایی ایمن، تهیه تجهیزات و اقلام ایمنی مورد نیاز قایق های عضو طرح همیار ناجی، برنامه ریزی جهت برگزاری مانور جستجو و نجات دریایی، امکان بهره مندی از خدمات بالگرد طرف قرارداد سازمان بنادر و دریانوردی، پاسخگویی شبانه روزی مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی(۱۵۵۰) با امکان ارائه خدمات مشاوره پزشکی تلفنی، گشت ساحلی و دریایی کارشناسان این حوزه و استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد را از جمله اقدامات انجام گرفته در اجرای طرح گردشگری در تابستان ۹۷ برشمرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.