صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تشریح تصمیمات برای ساخت پلاسکوی جدید

در جلسه امروز کمیسیون عمران انجام شد

تشریح تصمیمات برای ساخت پلاسکوی جدید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تصمیمات جدید برای ساخت ساختمان جدید پلاسکو خبر داد و افزود: این ساختمان در 20 طبقه و طی مدت دو سال توسط بنیاد مستضعفان و جانبازان ساخته می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، صدیف بدری ضمن اعلام این مطلب گفت: در نشست بعد از ظهر امروز کمیسیون عمران که با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار و شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان برگزار شد. خبرهای خوبی در خصوص گودبرداری، خاکبرداری، رفع موانع صدور پروانه ساختمانی، اصل پروانه ساخت و تهیه نقشه های ساختمانی اعلام شد.

وی ادامه داد: از مهمترین موانع به تاخیر افتادن ساخت پلاسکو ایرادات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به دلیل ساخته شدن این ساختمان در بافت تاریخی تهران بود که این موانع اکنون برطرف شده و قرار است ساختمان جدید پلاسکو در ۲۰طبقه مشتمل بر ۱۵ طبقه روی زمین و پنج طبقه زیر زمین طی مدت دو سال ساخته شود.

به گفته سخنگوی کمیسیون عمران مجلس پیش بینی تسهیلات بانکی با بهره مناسب برای مالکان مغازه ها، بیمه کارگران پلاسکو، رعایت استانداردها برای جلوگیری از آتش سوزی و مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان تامین تجهیزات ایمنی برای وضعیت های بحرانی مشابه از جمله مواردی بود که در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت.

بدری در بخش دیگری از سخنانش، طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی را دومین دستور کار کمیسیون متبوعش اعلام کرد و افزود: سوالات منطقه ای و تسریع در راه اندازی سامانه اطلاعات املاک و مستغلات طبق برنامه ششم توسعه از جمله موارد مورد تاکید نمایندگان سوال کننده از عباس آخوندی بود که البته با توضیحاتی که وی داد برخی نمایندگان قانع شدند اما برخی دیگر قانع شدن خود را موکول به بررسی های بیشتر در نشست های تخصصی کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.