چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / انجام ۱۸۶ مأموریت آتش نشانی گچساران
انجام ۱۸۶ مأموریت آتش نشانی گچساران

انجام ۱۸۶ مأموریت آتش نشانی گچساران

مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه 186 مورد مأموریت توسط ایستگاه‌های آتش نشانی 1 و 2  شهرداری گچساران انجام شده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، کامبیز افشین پور افزود: ایستگاه های آتش نشانی ۱ و ۲ در گچساران تاکنون به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه ۱۸۶ مورد مأموریت توسط ایستگاه های آتش نشانی ۱ و ۲  شهرداری گچساران انجام شده است.

مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران تصریح کرد: از این تعداد ماموریت انجام شده  ۱۱۲ مورد آتش سوزی مزارع ومنازل شخص واماکن تجاری، ۳۹ مورد زنده گیری مار و حشرات موذی و گربه و سگ و ۲۲ مورد نیز امداد نجات اعم از گیر افتادن در آسانسور، درآوردن انگشتر، بازکردن قفل درب منازل اختصاص یافته است.

افشین پور عنوان کرد: ۱۳ مورد مأموریت به تصادفات جاده ای و داخلی  اختصاص یافته است.

وی گفت: از ابتدای سالجاری تا خرداد ماه  تعداد ۶ نفر در حوادث جاده ای  وداخلی رخ داده در گچساران فوت کردند که از این تعداد ۵ نفر آنها مرد و یک نفر زن بوده است.

مسئول ایستگاه های آتش نشانی گچساران خاطرنشان کرد: در حوادث رخ داده از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه ۱۵ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹ نفر مرد و ۶ نفر زن بودند.

افشین پور کرد: به شهروندان توصیه می شود حتما در منزل و یا محل کار و خودروهای خود کپسول های اطفای حریق آتش نشانی را تهیه کنند و هنگام خروج از منزل شیر اصلی گاز را ببندند.

وی افزود: با توجه به گرم شدن هوا شهروندان هنگام خروج از منزل حتما کولرها و وسایل خنک کنند ه خود را خاموش کنند تا از بروز برخی حوادث جلوگیری شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.