صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / امکان بیمه تکمیلی برای بیماران دیابتی در بیمه آتیه‌سازان حافظ
امکان بیمه تکمیلی برای بیماران دیابتی در بیمه آتیه‌سازان حافظ

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ مطرح کرد

امکان بیمه تکمیلی برای بیماران دیابتی در بیمه آتیه‌سازان حافظ

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت: هدف از ارائه خدمات بیمه تکمیلی، آرامش و سلامت بیشتر بیماران دیابتی و همچنین شناسایی و پایش دیگر بیماران مبتلا به دیابت در کشوراست.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مهدی ریاحیفر در مراسم امضای تفاهمنامه با انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور جهت بیمه تکمیلی این بیماران، با اشاره به اینکه هزینه یک سال بیمه تکمیلی برای بیماران دیابتی ۴۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان است، بیان کرد: هر نفر برای استفاده از خدمات بیمه‌ای، ماهانه ۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان می‌پردازد. سقف بیمه سالانه برای جراحی‌های تخصصی ۶ میلیون تومان، بستری و جراحی‌های عمومی ۳ میلیون تومان، زایمان یک میلیون تومان، پروتز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، خدمات پاراکلینیکی و تست‌های ورزشی ۵۰۰ هزار تومان، دارو و خدمات سرپایی نیز ۵۰۰ هزار تومان در سال است.

بنابر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، وی گفت: با استفاده از نرم افزار بیماریابی که از طرف انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور به شرکت آتیه سازان حافظ هدیه شده است، امکان بیمه بیماران دیابتی که در این انجمن نیز عضویت ندارند، وجود دارد.

ریاحی‌فر، هدف از ارائه خدمات بیمه تکمیلی را آرامش و سلامت بیشتر بیماران دیابتی و همچنین شناسایی و پایش دیگر بیماران مبتلا به دیابت در کشور عنوان کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

۳ کلان برنامه وزارت بهداشت در ۱۴۰۳ / تقویت مراکز درمانی در مناطق کم‌برخوردار

به گزارش کسب و کار نیوز ، دکتر بهرام عین اللهی در نشست هیأت رییسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.