صفحه اصلی / استان ها / سمنان / کشف ۴ پرونده قاچاق بالای ۱۰ میلیارد ریال در سمنان طی ۳ روز اخیر
کشف ۴ پرونده قاچاق بالای ۱۰ میلیارد ریال در سمنان طی ۳ روز اخیر

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۴ پرونده قاچاق بالای ۱۰ میلیارد ریال در سمنان طی ۳ روز اخیر

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 8 میلیارد و 615 میلیون تومان کالای قاچاق در طرح 72 ساعته پلیس در این استان خبر داد.

قاچاق

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار روح‌الامین قاسمی، مبارزه با قاچاق را از برنامه‌های مهم و ماموریت‌های اصلی پلیس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری ارزیابی و اظهار کرد: طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در سال‌های اخیر در خصوص این موضوع در نیروی انتظامی طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا طرح‌های ضربتی کوتاه مدت یکی از برنامه‌های پیشگیرانه‌ای است که در فواصل گوناگون سال و با بکارگیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های پلیس در سطح استان به مرحله اجرا درمی آید.

به گفته سردار قاسمی، در آخرین برنامه نیروی انتظامی استان در این ارتباط، طرح ویژه ۷۲ ساعته ای با محوریت پلیس آگاهی و مشارکت دیگر بخش‌ها و یگان های انتظامی استان اجرایی شد که کشف ۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال کالای قاچاق را به دنبال داشت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: لوازم برقی خانگی، عینک، موتورسیکلت، فرآورده های نفتی و سوخت، چوب، پارچه، دام و احشام، لوازم صوتی و تصویری و… بخشی از محموله های قاچاقی است که در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، از کشف ۴ فقره پرونده با ارزش بالای ۱۰ میلیارد ریال خبرداد و گفت: در این طرح در مجموع ۱۳ فقره پرونده به ارزش ۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال تشکیل و ۱۲ نفر از عاملان قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.