صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی در ادارات اردبیل

راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی در ادارات اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: همه دستگاه‌ها موظف هستند تا هر چه سریع‌تر زیرساخت راه‌اندازی میز الکترونیکی خدمت را در ادارات فراهم کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «بهمن حسین‌زاده» در جلسه کارگروه دولت الکترونیک در اردبیل اظهار کرد: از ابتدای تیرماه و براساس دستورالعمل ابلاغی میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شده تا ارباب رجوع به سهولت و به راحتی خدمات دولتی دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: در این ۱۰ روز براساس ارزیابی‌های اولیه شاهد بهبود فرآیند خدمت به مردم بودیم که به نظر می‌رسد هفته به هفته این فرآیند بهبود یافته و شرایط مطلوب‌تری را در این حوزه شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل ادامه داد: در ادامه این فرآیند تلاش خواهیم کرد تا میز خدمت الکترونیکی را در قالب سامانه الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل حمل هوشمند به انجام برسانیم.

حسین‌زاده یادآور شد: البته قرار است پورتال دستگاه‌های اجرایی استان که در آن‌ها خدمات دستگاه‌های اجرایی بارگذاری شده به سرعت راه‌اندازی شود که امیدواریم این کار ظرف هفته‌های آینده به انجام برسد.

وی گفت: با راه‌اندازی این پورتال و مراجعه الکترونیکی مردم به خدمات قابل ارائه زمینه خوبی به وجود می‌آید تا بدون مراجعه حضوری مردم از طریق دستگاه‌های مدرن بتوانند خدمات قابل قبولی را دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل همچنین به راه‌اندازی سایت اردبیل در چهار مرداد روز ملی اردبیل اشاره و تصریح کرد: با راه‌اندازی این سایت و امکاناتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد به سرعت هموطنان می‌توانند از خدمات متنوع و راهنمایی‌های لازم استفاده کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.