صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حضور داعش در روستاهای جنوب کرکوک
حضور داعش در روستاهای جنوب کرکوک

حضور داعش در روستاهای جنوب کرکوک

یک منبع امنیتی در استان کرکوک از حضور داعش در روستاهای جنوب این استان با هدف بازگرداندن نیروهایش و نیز انجام عملیات تروریستی خبر داد.

داعش

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روسیا الیوم، یک افسر پلیس استان کرکوک اعلام کرد: عناصر داعش به منظور هدف قرار دادن موسسات دولتی در این استان برنامه‌ریزی کرده‌ و در حال حاضر در روستاهایی که در جنوب کرکوک واقع شده و نیز مناطقی که استان‌های صلاح‌الدین، کرکوک و دیالی را به هم مرتبط می‌سازند، فعالیت می‌کنند.

این افسر که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: داعش در روستاهای جنوب این استان با هدف بازگرداندن نیروهایش و نیز انجام عملیات تروریستی مستقر شده است.

وی در ادامه افزود: داعش به دنبال این است که در داخل مناطق مسکونی حضور پیدا کند و خاستگاه‌هایی وجود دارند که همچنان داعش از آنها استفاده می‌کند.

این افسر همچنین اظهار داشت: داعش به منظور سهولت در فرار و مخفی شدن میان اهالی این روستاها به گروه‌هایی پنج الی هفت نفره در اجرای عملیاتش تکیه می‌کند.

داعش طی هفته‌های گذشته چندین حملات در داخل کرکوک انجام داده که بارزترین آن عملیات ربودن غیرنظامیان است.

از سوی دیگر، کمیته امنیتی در شورای استانداری دیالی عراق اعلام کرد، دو تن از سرکردگان داعش در عملیات خاص در شرق این استان بازداشت شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.