صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حمایت از تجاری‌شدن ایده‌ها به جای اهدای جایزه مالی
حمایت از تجاری‌شدن ایده‌ها به جای اهدای جایزه مالی

رئیس ستاد دومین جشنواره دانشمندان و اندیشمندان جوان تاکید کرد

حمایت از تجاری‌شدن ایده‌ها به جای اهدای جایزه مالی

رئیس ستاد دومین جشنواره دانشمندان و اندیشمندان جوان به سیاست محوری این جشنواره در حمایت از رشته‌های علوم پایه اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که به جای اعطای جایزه‌های مالی، از ایده‌های برگزیده حمایت شود تا این ایده‌ها تجاری شده و کسب‌وکارهای جدید در کشور شکل بگیرد.

کمره ای

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمود کمره‌ای با اشاره به اهمیت حضور بنیادهای خیریه خصوصی در حمایت از نخبگان جوان، گفت: ورود یک نهاد خصوصی برای حمایت از ایده‌های فناورانه نسل جوان، هم از نظر اهمیت موضوع و هم از لحاظ اینکه می‌تواند آغازگر حمایت بخش صنعت از پژوهش و نوآوری باشد، قابل تحسین است.

وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم با حمایت‌های دومین جشنواره دانشمندان و اندیشمندان جوان بخشی از ایده‌های خلاقانه جوانان کشور را به محصولی تبدیل کنیم، کار بزرگی کرده‌ایم و در همین راستا امسال پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از حامیان اصلی این جشنواره است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر کمره‌ای با اعلام اینکه بنیاد نیکوکاری جمیلی تمام هزینه‌های دومین جشنواره دانشمندان و اندیشمندان جوان را پرداخت می‌کند، گفت: تنها انتظار ما از دولت ایجاد تسهیلات قانونی برای حمایت از نوآوری و فناوری است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.