صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از ساعت ۲۴ امشب

آغاز انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از ساعت ۲۴ امشب

انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دوره با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از امشب آغاز می‌شود.

آرم دانشگاه آزاد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب مناطق مصاحبه‌ دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۲۴ امشب  ۱۰ تیرماه از طریق سامانه www.azmoon.org آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پذیرفته شدگان برای انتخاب محل مصاحبه باید با مراجعه به سامانه ذکر شده منطقه محل مصاحبه خود را انتخاب کنند. به عنوان مثال اگر داوطلبی از ۴۰ رشته/ محل انتخابی خود در ۱۵ رشته /محل برای دعوت به مصاحبه پذیرفته شده و این ۱۵ رشته/ محل مثلا در ۵ منطقه آمایشی دانشگاه آزاد واقع شده اند، داوطلب باید با مراجعه به سایت در صورت تمایل با پرداخت هزینه مصاحبه در هر منطقه نسبت به انتخاب مناطق مذکور به صورت هر۵ منطقه یا تعدادی ازآن‌ها اقدام کند. برای مصاحبه در هر کد رشته به ازای هر منطقه داوطلبان باید یک حق ثبت نام پرداخت کنند.

 رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: داوطلبان شرکت کننده دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در هنگام ثبت نام عکس، تصویرصفحه اول شناسنامه وتصویرکارت ملی را در سایت بارگذاری کرده اند، فقط تصویر مدرک فارغ التحصیلی(موقت یا دائم) و کارنامه فارغ التحصیلی خود را در زمان انتخاب مناطق مصاحبه بارگذاری کنند. همچنین داوطلبانی که در دوره با آزمون شرکت کرده اند باید عکس، تصویرصفحه اول شناسنامه و کارت ملی را در هنگام انتخاب مناطق مصاحبه در سایت بارگذاری کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، شاهانی در پایان خاطرنشان کرد: زمان پایان انتخاب مناطق مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نیست و لازم است داوطلبان در بازه مذکور نسبت به انتخاب مناطق مصاحبه خود اقدام کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.