صفحه اصلی / استان ها / قم / افزایش قیمت لبنیات در بازار قم قانونی نیست
افزایش قیمت لبنیات در بازار قم قانونی نیست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان‌:

افزایش قیمت لبنیات در بازار قم قانونی نیست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: ابلاغیه‌ای از سوی دولت در جهت گرانی لبنیات نداشتیم، از این رو افزایش قیمت لبنیات در بازار قم قانونی نیست.

محمدرضا طلایی

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، محمدرضا طلایی روز شنبه در جلسه تنظیم بازار در سالن جلسات استانداری قم عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت لبنیات در استان قم بوده ایم؛ ابلاغیه ای از سوی دولت در جهت گرانی لبنیات نداشتیم، از این رو افزایش قیمت لبنیات در بازار قم قانونی نیست و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تنظیم بازار، مشکلی در تامین مرغ و تخم‌مرغ وجود ندارد و بر روند تولید و عرضه آن نظارت وجود دارد و در این زمینه به خودکفایی رسیده‌ایم، البته در جهت جبران تولید اخیرا به ۲۲ واحد تولید تخم مرغ در قم مجوز ارائه شده است.

طلایی در مورد گرانی گوشت قرمز بیان کرد: کاهش بارندگی مشکلاتی را در مراتع استان قم به وجود آورد که با توجه به کاهش تولید دام، شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: علاوه بر نوسانات قیمت گوشت متاسفانه حضور دلالان نیز به این گرانی‌ها دامن زده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: افزایش گوشت قرمز دلایل متعددی دارد که گرانی خوراک دام و کاهش بارندگی و قاچاق دام زنده و فعالیت دلالان از جمله این دلایل است.

در این جلسه مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی قم در خصوص برخی از تخلفات در فروش نان عنوان کرد: با بازرسی از بیش از ۱۰۰۰ نانوایی در قم در حدود ۱۰۰ پرونده در مورد گران فروشی معرفی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.