صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چرچسوف: مهم‌ترین موضوع این است که ما در جام جهانی بمانیم
چرچسوف: مهم‌ترین موضوع این است که ما در جام جهانی بمانیم

چرچسوف: مهم‌ترین موضوع این است که ما در جام جهانی بمانیم

سرمربی تیم ملی روسیه در نشست خبری ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند اسپانیا را از جام جهانی حذف کند.

استانیسلاو چرچسوف

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فردا (یک‌شنبه) روسیه برابر اسپانیا بازی خواهد کرد. استانیسلاو چرچسوف دروازه‌بان سابق اسپارتاک مسکو بود زمانی که این تیم موفق شد سال ۱۹۹۱ رئال مادرید را در لیگ قهرمانان شکست دهد. تیمی که فرناندو هیرو سرمربی فعلی اسپانیا عضوی از آن تیم بود. حالا این دو باید در قالب سرمربیان روسیه و اسپانیا برابر هم قرار گیرند.

استانیسلاو چرچسوف در نشست خبری پیش از بازی با اسپانیا گفت: آن زمان تیم‌های اسپانیایی خیلی قوی بودند ولی یک ضرب‌المثل روسی هست که می‌گوید هر کس می‌تواند خدا باشد اگر تلاش کند. من هیرو را می‌شناسم. او مربی خوبی است و بازیکن خوبی هم بود. آن موقع ما توانستیم تیم اسپانیایی را ببریم و امیدواریم فردا هم چنین موفقیتی را تکرار کنیم.

او در ادامه گفت: طبیعی است بازی مرگ و زندگی باشد چون یک تیم به مرحله بعد می‌رود. فشاری روی ما نیست ولی مسئولیت‌پذیری را حس می‌کنیم. هم روسیه هم اسپانیا این احساس را دارند.

دو تیم در ماه نوامبر یک بازی دوستانه با هم داشتند که آن مسابقه با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید. در آن موقع لوپتگی سرمربی اسپانیا بود.

چرشسوف در پایان صحبت خود گفت: مهم‌ترین موضوع این است که ما در جام جهانی بمانیم. اسپانیا کمی تغییر کرده و تیم خوب و قابل احترامی است اما ما برای یک موفقیت تاریخی به میدان می‌رویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.