صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / عشق مرا به سوی اهداف متعالی کشاند
عشق مرا به سوی اهداف متعالی کشاند

پدر مدیریت رسانه و ارتباطات:

عشق مرا به سوی اهداف متعالی کشاند

پدر علم مدیریت ارتباطات و رسانه با بیان اینکه هرکاری کرده ام وظیفه معلمی من بوده است، گفت: تلاش کردم در طول زندگی دانشگاهی و دانشجویی واستاد شاگردی همواره جای پای استادانم پا بگذارم و عشق به اهداف والا مرا به اینجا کشاند.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اکبر فرهنگی شنبه شب در آیین نکوداشت خود که به همت جمعی از اساتید و دانشجویان وی در کتابخانه ملی به مناسبت گرامیداشت هفتاد و ششمین ساگرد تولد وی برگزار شد با تشکر و قدردانی از همگان گفت: همیشه سعی کردم در مسیری گام بگذارم که همواره ایده های مختلفی در آن راه وجود داشته باشد تا بتوانم بهره های لازم و شایسته و بایسته را از آنها در جهت خدمت به جامعه و کشورم به کار ببندم.
وی با اشاره به چاپ و تالیف آثار خود هم اظهار داشت: انسان اگر عاشق کار و حرفه خود نباشد هیچ گاه اینقدر زمان فراوان را برای انتشار کتابی که خروجی مالی برای اش ندارد نمی گذارد از این رو بطور یقین این علاقه وافر و عشق است که مرا به سوی اهداف متعالی ام کشانده است.
این استاد پیشکسوت علوم ارتباطات و رسانه با اشاره به حضور مردانی مانند سلطان محمود غزنوی و دیگر پادشاهان و همچنین وجود مردانی مانند فردوسی و مشاهیر و بزرگان کشور گفت: امروز مشاهده می کنید که از پادشاهان به بدی و ظلم وستم و از بزرگان و مشاهیر به نیکی و بزرگی یاد می کنند که بعد از هزاران سال نام آنها همواره جاودان و ماندگار تاریخ بشریت شده است.
وی افزود: من نیز همواره براین باورم بوده و هستم که انسان باید طوری رفتار و کردار داشته باشد که در آثار علمی و عملی وی در حافظه تاریخ بشریت به نیکی یاد و همواره در اذهان همگان بماند.
پدرعلم مدیریت رسانه و ارتباطات خطاب به دانشجویان و اساتید حاضر در این مراسم گفت: راهی که پا گذاشته اید راه بسی دشوار و پر مخاطره است که همواره برای رسیدن به افق های دور و اهداف خود باید سختی های راه را نیز تحمل کنید.
فرهنگی با بیان اینکه همواره خود را وامدار دانشجویان و اساتیدی که با او درس داشته اند می داند ، ابراز امیدواری کرد: دانشجویان معلمان خوبی برای شاگردان بوده و پا
جای پای اساتید خود بگذارند.
به گفته وی من واقعا روح ناآرامی دارم که برای رسیدن به اهداف و مقصدم هرگز لحظه ای از آن غافل نشده و استواره پایدار با نگاه به افق های دور که معتقدم دست یافتنی است گامهای بعدی را برخواهم داشت.
در ادامه این مراسم اساتید و دانشجویان استاد فرهنگی به رسم یادبود و نکوداشت استاد هدایایی را به وی اهدا کردند و حاضران به همراه هم کیک تولد او را بریده و جشن گرفتند.
محمد سلطانی فر نیز که نامش در لیست سخنران امروز گنجانده شده بود با توجه به سفر و ماموریت همراه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان لحظات پایانی به مراسم خود را رساند و تنها به عکس یادگاری با استاد و دیگرحاضران بسنده کرد.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.