صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / برنامه جامع تربیت مدیران آینده در وزارت ارتباطات کلید خورد
برنامه جامع تربیت مدیران آینده در وزارت ارتباطات کلید خورد

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

برنامه جامع تربیت مدیران آینده در وزارت ارتباطات کلید خورد

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح ارزیابی شایستگی های مدیران، نهادینه سازی تحول دیجیتال، پایش برنامه محور عملکرد واحدها و دستیابی به تعالی در ابعاد دولت الکترونیک را از اولویت های امسال عنوان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «مهدی راسخ» از تشکیل کانون ارزیابی شایستگی های منابع انسانی برای انتصاب های مدیریتی خبر داد و افزود: باا هدف تحقق مقوله جانشین پروری و تربیت مدیران آینده، برنامه جامعی مدون شد که در گام نخست طرح، در ماه گذشته ۴۰ تن از کارشناسان و مدیران پایه و میانی وزارت ارتباطات به این کانون معرفی شدند تا ضمن سنجش قابلیت های آنان، مناسب ترین افراد برای انتصاب در پست های مدیریت حرفه ای انتخاب شوند.
راسخ تصریح کرد: در نهایت بانک اطلاعات مدیران دارای گواهی صلاحیت، به عنوان مخزن دانشی وزارت ارتباطات ایجاد می شود که این فرایند در همه دستگاه های تابع در دست اقدام است.
وی تحول دیجیتال را مجموعه تحولات عمیق و تغییرات سازمانی در حوزه فعالیت ها، فرآیندها، توانایی ها و مدل ها برای بهره­ گیری از فرصت های ناشی از توسعه و ترویج فناوری معرفی کرد و گفت: باید با ارتقای سواد دیجیتال، توجه به فرصت­ ها و قابلیت های منبعث از پارادایم نوظهور یاد شده و شتاب بخشی به گسترش دامنه شمول و ظهور و بلوغ این تحول همه جانبه در این زمینه هوشیار باشیم.
وی از برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت کارکنان با نام «تحول دیجیتال» برای کارکنان و مدیران در ماه جاری خبر داد و بر تشکیل کمیته ویژه توسعه دولت الکترونیک و برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف دستیابی به سطح بالایی از پیشرفت در ابعاد هوشمندسازی وزارت ارتباطات تاکید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز، دانشگاه تهران با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دوره عالی «مدیریت کسب و کار با گرایش تحول دیجیتال» را برای اعضای هیات مدیره سازمان‎ها، کارآفرینان، کارشناسان و مشاوران صنایع مختلف برگزار می کند.
مخاطبان این دوره مدیران و اعضای هیات مدیره سازمان‎ها، کارآفرینان، کارشناسان و مشاوران صنایع مختلف (همانند خودرو، فناوری اطلاعات، نفت و گاز، دریایی، معدن، گردشگری، بانکی، بیمه و …) است که قصد دارند دانش و مهارت لازم برای دیجیتالی‎سازی سازمان‎های خود را کسب کنند.
علاقه‎مندان برای ثبت نام در این دوره یک ساله که شهریورماه امسال آغاز می شود، می توانند به تارنمای www.digitalDBA.ir مراجعه کنند.

اقتصام*۳۰۶۱*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر

به گزارش کسب و کار نیوز ، بعدازظهر دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، طی جلسه‌ای در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.