صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / تاریخ اکران «ایندیانا جونز» به تعویق افتاد
تاریخ اکران «ایندیانا جونز» به تعویق افتاد

جدیدترین فیلم از مجموعه «ایندیانا جونز»

تاریخ اکران «ایندیانا جونز» به تعویق افتاد

جدیدترین فیلم از مجموعه «ایندیانا جونز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» در تاریخ اصلی اعلام شده در سال ۲۰۲۰ میلادی اکران نخواهد شد.

جدیدترین فیلم از مجموعه «ایندیانا جونز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» در تاریخ اصلی اعلام شده در سال ۲۰۲۰ میلادی اکران نخواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ،‌ قرار بود فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» در ماه آوریل ۲۰۱۹ در بریتانیا آغاز شود اما منابع نزدیک به تیم سازنده این فیلم، خبر داده‌اند که این فیلم بهار سال آینده مقابل دوربین نمی‌رود بنابراین تاریخ اکران ۱۰ جولای ۲۰۲۰ لغو می‌شود.

آخرین قسمت از مجموعه «ایندیانا جونز» با عنوان کامل «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» به کارگردانی «اسپیلبرگ» در سال ۲۰۰۸ و ۱۹ سال پس از سه‌گانه اصلی این مجموعه به سینما آمد و با بودجه ۱۸۵ میلیون دلاری در نهایت به فروشی بالغ بر ۷۸۶ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت.

«مهاجمان صندوق گمشده» (۱۹۸۱)، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (۱۹۸۴) و «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (۱۹۸۹) سه فیلم از سه‌گانه اصلی هستند که همگی آن‌ها را اسپیلبرگ کارگردانی کرده و این مجموعه فیلم تاکنون به فروش نزدیک به دو میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافته است.

«جورج لوکاس» که به خلق شخصیت «ایندیانا جونز» کمک کرده در قسمت پنجم تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود و «جان ویلیامز» آهنگساز برنده ۵ جایزه اسکار نیز بار دیگر موسیقی متن این فیلم را خواهد ساخت، ضمن این که «هریسون فورد» نیز بار دیگر ایفای نقش اصلی را بر عهده دارد.

مجله «امپایر» در نظرسنجی خود کاراکتر «ایندیانا جونز» با بازی «هریسون فورد» را به عنوان برترین شخصیت فیلم در تاریخ سینما معرفی کرد تا این شخصیت سینمایی از کاراکترهای معروفی چون «جیمز باند»، «بتمن» و «هان‌سولو» پیشی بگیرد.

مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» حاصل همکاری «استیون اسپیلبرگ» کارگردان و «جورج لوکاس»، فیلمنامه‌نویسِ دستیار و تهیه‌کننده آن است و «هریسون فورد» که نقش اصلی را بر عهده دارد، در این فیلم نقش ماجراجویی بی‌پروا را ایفا می‌کند که در جستجوی دست‌نیافتنی‌ترین گنج‌های دنیاست.

همچنین مطالعه کنید:

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.