صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / باید پیام‌های آرام‌بخش به جامعه منتقل کنیم

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد

باید پیام‌های آرام‌بخش به جامعه منتقل کنیم

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این وضعیتی که دشمنان ما فضایی را علیه ما طراحی کرده‌اند، اگر خواسته باشیم در مجلس این اتحاد و وحدت نسبی را با ورود به چنین فضاهایی خدشه دار کرده و تنش را به مردم القا کنیم و نتوانیم پیام های آرام بخشی را به جامعه منتقل کنیم، قطعا وضعیت جامعه بهتر نخواهد شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بهروز بنیادی با اشاره به مساله طرح سوال و یا استیضاح رئیس جمهور عنوان کرد: در مجلس چیزی در این خصوص مطرح نشده و نظر شخصی یکی از نمایندگان محترم بوده است که با توجه به مشکلات اقتصادی این امر بیان شده است.

وی ادامه داد: چند ماه از تصویب بودجه سال ۹۷ نگذشته و در آن زمان در خصوص مشکلاتی که ممکن بود بعد از صحبت‌های ترامپ ایجاد شود، پیش‌بینی‌هایی انجام شده بود، در گزارشات رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز عنوان شد که ممکن است در آینده چنین مسایلی داشته باشیم و پیش‌بینی‌هایی هم برای این منظور انجام شده است.

بنیادی با بیان اینکه با این حال این حق نمایندگان است که از ابزارهای نظارتی خود استفاده کنند ولی این امر قابل پیش بینی نیست، اظهار کرد: در خصوص طرح سوال از آقای رئیس جمهور چندین مرتبه در سال گذشته و امسال اقدام شد که حتی برخی از این موارد به مراحلی هم رسید ولی تعدادی از نمایندگان قانع شدند و این مساله وارد صحن نشد و در کمیسیون خاتمه پیدا کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمانی ما خودخواسته دولت را متهم به کم کاری می کنیم که باید شواهد و قرائن توسط مجموعه مجلس، نمایندگان و کمیسیون های تخصصی مربوطه در این خصوص جمع آوری شود ولی در حال حاضر این مساله به صلاح نیست و اینکه بگوییم تنها دولت در این زمینه مقصر است، چنین مساله ای صحت ندارد.

بنیادی تصریح کرد: در این وضعیتی که دشمنان ما فضایی را علیه ما طراحی کرده‌اند، اگر خواسته باشیم در مجلس این اتحاد و وحدت نسبی را با ورود به چنین فضاهایی خدشه دار کرده و تنش را به مردم القا کنیم و نتوانیم پیام‌های آرام بخشی را به جامعه منتقل کنیم، قطعا وضعیت جامعه بهتر نخواهد شد. در ملاقات اخیر نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری نیز، ایشان فرمودند که از مجلس انتظار می‌رود امید به مردم بدهد و منشا یاس و ناامیدی نباشد.

وی با اشاره به درخواست‌های نمایندگان از رئیس دولت برای ترمیم کابینه خویش خاطرنشان کرد: نمایندگان نامه های زیادی را به رئیس جمهور نوشته‌اند و این مساله در نطق‌های نمایندگان و تذکرات ایشان نیز در مواقع مختلف عنوان شده که آقای روحانی بایستی در ترمیم کابینه خود اقداماتی را انجام دهد. مجلس در اسفند ماه سال گذشته در بخشی از این تذکرات در قالب استیضاح ورود پیدا کرد که نمایندگان تشخیص دادند که فعلا وزرا بمانند. این یک پیشنهاد است و تشخیص نهایی در خصوص ترکیب کابینه طبق اصول قانون اساسی در اختیار رئیس جمهور است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.