صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / آخرین وضعیت تیام و جپارف برای پیوستن استقلال
آخرین وضعیت تیام و جپارف برای پیوستن استقلال

آخرین وضعیت تیام و جپارف برای پیوستن استقلال

وضعیت نامشخص چند بازیکن مطرح استقلال باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده است.

دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم فوتبال استقلال در حالی تمرینات خود را شروع کرده است که شرایط نامشخص برخی از بازیکنان مطرح این تیم باعث نگرانی هواداران شده است.

مامه بابا تیام

این بازیکن سنگالی در حال‌ حاضر هیچ طلبی از باشگاه استقلال ندارد و تمامی حق و حقوقش را از استقلال دریافت کرده است و قرار است به محض توافق نهایی با استقلال وارد تهران شود. البته این که گفته می‌شود این بازیکن امروز (شنبه) به تهران می‌آید صحیح نیست، چرا که زمان ورود او ‌دقیقا با زمان توافقش با استقلال خواهد بود و این توافق هنوز به خود شکل نهایی نگرفته است.

سرور جپارف

هافبک ازبکستان فصل گذشته استقلال ظاهرا طلب خاصی از استقلال ندارد و تنها مساله توافقش برای فصل بعد با استقلال در میان است. به ‌این‌ ترتیب او هم مشکل خاصی برای عقد قرارداد جدید با استقلال ندارد.

وریا غفوری

این بازیکن خواهان پرداخت شدن مطالباتش شده است و احتمالا به زودی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

امید ابراهیمی

هافبک موفق استقلال در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با چند پیشنهاد خوب خارجی از جمله پیشنهادات قطری و آلمانی روبه‌رو شده است اما بر خلاف گفته‌هایی که می‌گویند این بازیکن برای عقد قرارداد و مذاکره با الاهلی راهی قطر شده است، این بازیکن برای گذراندن دوران تعطیلاتش راهی دوبی شده است.

مجید حسینی

باشگاه استقلال امید چندانی برای حفظ مجید حسینی ندارد. او با پیشنهادات خوب خارجی روبه‌رو است و با پرداخت مبلغی اندک می‌تواند به راحتی از این تیم جدا شود. به ‌این‌ ترتیب باید او را از جدا شده‌های استقلال دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.