صفحه اصلی / استان ها / فارس / لزوم تسریع در احداث خط دوم مترو شیراز با فروش اوراق مشارکت

شهردار تاکید کرد:

لزوم تسریع در احداث خط دوم مترو شیراز با فروش اوراق مشارکت

شهردار شیراز بر لزوم تسریع در اجرای خط دوم قطار شهری از طریق فروش ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت تأکید کرد.

بازدید شهردار تهران از خط ۷ متروی تهران

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در جلسه تامین اعتبار متروی شیراز گفت: خط ۲ قطار شهری شیراز در مسیری واقع شده است که بیشترین جابه جایی مسافر را خواهد داشت، لذا تسریع در روند احداث این خط یک ضرورت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اتمام سریع تر خط دو قطار شهری شیراز نیازمند تحقق اعتبار است، خاطرنشان کرد: سرعت بخشیدن بر روند تامین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت، منجر به تسریع در پروژه خواهد شد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه پروژه قطار شهری در این شهر سال ۸۰ آغاز شده و ۱۸ سال طول کشیده است، طولانی شدن این پروژه را عاملی موثر بر افزایش هزینه ها و ایجاد زحمت برای شهروندان دانست.

اسکندرپور گفت: اگر امروز قرار بود تصمیم به احداث قطار شهری شیراز بگیرم، اولویت را به خط ۲ می دادم زیرا براساس نیازسنجی ها، این خط گره گشایی بیشتری برای شهروندان دارد.

شهردار شیراز گفت: پروژه ها باید برای ایجاد رضایتمندی شهروندان اجرا شود، در حالیکه به طول انجامیدن آنها حلاوت صبر را بر مردم تلخ می کند. ما معتقدیم کار عمرانی باید در مردم حس خوب ایجاد کند اما در حال حاضر این حس خوب منتقل نشده است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.