صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / برگزاری دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی در آبان ماه
برگزاری دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی در آبان ماه

پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران

برگزاری دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی در آبان ماه

پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران آبان ماه امسال در بخش‌های نستعلیق، شکسته‌ نستعلیق، نسخ و ثلث در قزوین برگزار می‌شود.

پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران آبان ماه امسال در بخش‌های نستعلیق، شکسته‌ نستعلیق، نسخ و ثلث در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، شورای سیاست‌گذاری برگزاری پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران با دستور جلسه بررسی فراخوان و انتخاب هیات‌ داوران در قزوین تشکیل جلسه داد.

پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران آبان ماه امسال در بخش‌های نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، نسخ و ثلث به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.

بررسی روند دعوت از اساتید خارجی برجسته در جهان اسلام و خوشنویسی، ارائه نظرات شورای سیاست‌گذاری و تدوین راهکارهای استفاده از مهمانان برجسته داخلی و خارجی از مهم‌ترین محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کمبود اعتبارات، افزایش قیمت دلار و روابط سیاسی و دیپلماسی کشور از مواردی بود که در زمینه دعوت از مهمانان و داوران غیرایرانی با حضور اساتید برجسته خوشنویسی قزوین و کشور مورد بررسی قرار گرفت.

نحوه داوری اساتید، اجرای خوشنویسی زنده در زمان برگزاری دوسالانه و تدوین راهکارهای تصمیم‌گیری برای موارد از پیش تعیین نشده از مهم‌ترین مباحثی است که شورای سیاست‌گذاری پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی در قزوین به بحث و گفت‌وگو درخصوص آن پرداختند.

برگزاری نمایشگاه از برترین تولیدات خوشنویسی جهان اسلام، نحوه انتخاب برترین‌های پنجمین دوسالانه و انتخاب هیات‌داوران در بخش‌های دیگری از این جلسه بررسی شد.

همچنین در پایان این جلسه استقرار دبیرخانه دائمی پنجمین دوسالانه خوشنویسی ایران به‌ منظور افزایش تمرکز فعالیت بر برگزاری دوسالانه و تغییراتی در چاپ کتاب برترین آثار دوسالانه خوشنویسی به تصویب شورای سیاست‌گذاری رسید.

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.