صفحه اصلی / استان ها / البرز / دشمن اقتصاد را نشانه گرفته است

امام جمعه کرج:

دشمن اقتصاد را نشانه گرفته است

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه نیاز است ستادی تحت عنوان پیگیری اجرای دستورات رهبری تشکیل شود؛ گفت: از دولت انتظار می‌رود تیم اقتصادی خود را ترمیم کند.

امام جمعه کرج

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله سید «محمد مهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های نماز جمعه هشتم تیر ماه کرج به وضعیت اخیر کشور و اقدمات مسئولان در این مدت اشاره کرد و گفت: گفتمان مسئولان در این مدت حول محور اقتصاد بوده است؛ این اقدمات اگرچه دیر شروع شده اما نوید روزهای خوب را می‌دهد.

حسینی همدانی از تحمیل جنگ اقتصادی به کشور توسط دشمنان گفت و تصریح کرد: راه برون رفت و نجات از این جنگ حرف و سخنرانی نبوده و یک حرکت جهادی و مدیریت انقلابی می‌خواهد که تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری همه را به میدان بیاورد.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امروز همانند سال‌های دفاع مقدس، مقابله با جنگ اقتصادی باید در رأس همه امور باشد و مردم و مسئولان باید محور خود را عمل به فرامین مقام معظم رهبری بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه نیاز است ستادی تحت عنوان پیگیری اجرای دستورات رهبری تشکیل شود؛ ادامه داد: از دولت انتظار می‌رود تیم اقتصادی خود را ترمیم کند.

حسینی همدانی با تاکید بر هوشیاری در برابر ضربه دشمنان تصریح کرد: اینها لحظه‌ای از تلاش برای ضربه به نظام و انقلاب غفلت نمی‌کنند بنابراین باید مراقب بود و اجازه نداد به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند بر موج خواسته‌های مشروع مردم در جهت ایجاد اخلال در کشور سوار شوند گفت: اگرچه کمبودهایی وجود دارد اما مردم اثبات کرده‌اند که اجازه دخالت دشمنان در امور جامعه و بر هم زدن آرامش کشور را نمی‌دهند.

حسینی همدانی افزود: همه این دشمنی‌ها به خاطر این است که مردم ما در مقابل استکبار ایستاده‌ و از نظام و انقلاب خود دفاع کرده‌اند.

وی ادامه داد: این ساده‌لوحی است که فکر کنیم اگر نظام سلطه را بپذیریم زندگی بهتری خواهیم داشت.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز دیگر بحث اصلاح‌طلبی و اصولگرایی مطرح نیست گفت: امروز برای مقابله با توطئه‌ها باید انقلابی بود و انقلابی ماند؛ امروز کشور به بصیرت انقلابی نیاز دارد.

وی مقابله امروز با ایران را از یک تقسیم کار دانست و افزود: ۴۰ سال است که از این نقشه‌ها می‌کشند و چیزی نصیبشان نمی‌شود؛ این بار هم با خفت عقب خواهند نشست.

حسینی همدانی از آثار بسیار بد احتکار در جامعه گفت و اعلام کرد: باید با کسانی که اینگونه به جامعه ظلم می‌کنند برخورد شود چون افراد با احتکار بذر ناامیدی را در جامعه می‌کارند و چهره اسلام را مخدوش می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.