صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی موادغذایی شروع به کار کرد
بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی موادغذایی شروع به کار کرد

بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی موادغذایی شروع به کار کرد

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی ماشین آلات و صنایع وابسته تحت عنوان «ایران اگروفود 2018» صبح روز جمعه با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران شروع به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این نمایشگاه بیش از هزار و ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی شرکت دارند و علاوه بر کشورمان، صنایع کشاورزی و غذایی ۳۱ کشور خارجی شامل اسپانیا، اسلواکی، اتریش، امارات متحده عربی، اندونزی، انگلیس، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلژیک، بلغارستان، پاکستان، تایلند، تایوان، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، سری لانکا، سوئیس، فرانسه، کانادا، کره جنوبی، کنیا، گرجستان، لهستان، لیتتوانی، هلند، هند، یونان نیز جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به بازار ایران معرفی می کنند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که توسط «علی اکبر مهرفرد» معاون وزیرجهاد کشاورزی افتتاح شد، معرفی توانمندی و پیشرفت های کشور در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری و توسعه صادرات غیر نفتی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات میان شرکت های حاضر در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در این صنعت، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان است.
اهمیت نمایشگاه صنعت کشاورزی و غذایی تهران موجب شده تا کشورهای اسپانیا، اتریش، ایتالیا، آلمان، برزیل، تایلند، ترکیه چین دانمارک، فرانسه، لهستان، هلند و هند به صورت گروهی و پاویون های رسمی مشارکت داشته باشند.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه، چندین همایش و کنفرانس تخصصی در مباحث موضوعی نمایشگاه، توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت غذا و کشاورزی برگزار می شود.
این نمایشگاه بین المللی که بزرگترین نمایشگاه این صنعت در منطقه غرب آسیا محسوب می شود از هشتم تا یازدهم تیر ماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در فضایی به مساحت بیش از۷۵ هزار مترمربع و در ۲۵ سالن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برای بازدید علاقه مندان دایر است.
اقتصام**۱۰۶۳**۱۷۲۴

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴.۸ درصدی تولید مسکن در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.