صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / با چالش اطاله دادرسی در دستگاه قضا مواجه هستیم

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

با چالش اطاله دادرسی در دستگاه قضا مواجه هستیم

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منکر مشکلاتی که در قوه قضاییه وجود دارد، نیستیم، تصریح کرد: ما با چالش اطاله دادرسی در دستگاه قضایی مواجه هستیم و جمعیت کیفری رو به افزایش و عدم تناسب ظرفیت های پزشکی قانونی در امکانات نسبت به خدمات از دیگر چالش هاست.

به گزارش کسب و کار نیوز، یحیی کمالی پور در جلسه شورای مشترک قضایی و اداری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه دستگاه قضایی استان کرمان جزو برترین های قضایی کل کشور است گفت: امروز دستگاه قضایی ما که با تمام توان در مقابل هجمه ها ایستاده، آماج همه تهمت هایی است که روزی شهید بهشتی تحمل کرد و هرجا که دشمن ما را آماج تهمت قرار می دهد، نقطه قوت ماست و نشان می دهد این قوه توانسته به وظیفه خود عمل کند.

کمالی پور با بیان اینکه منکر مشکلاتی که در قوه قضاییه وجود دارد، نیستیم، تصریح کرد: ما با چالش اطاله دادرسی در دستگاه قضایی مواجه هستیم و جمعیت کیفری رو به افزایش و عدم تناسب ظرفیت های پزشکی قانونی در امکانات نسبت به خدمات از دیگر چالش هاست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نگاه هایی از بیرون وانمود می کنند دستگاه قضایی همه چیز دارد و نباید چیزی(اعتبار) به این قوه داده شود در حالی که حجم کار این نهاد زیاد است.

وی افزود: علی رغم همه چالش ها، امروز کارنامه درخشانی از قوه قضاییه می توانیم به نمایش بگذاریم و امیدواریم بتوانیم در مسیری گام برداریم که به تحقق عدالت در جامعه منجر شود.

کمالی پور در ادامه گفت: باید در بین مردم اعتمادسازی کرد و نگذاریم مغرضان خدمات دستگاه قضایی را با شایعه پراکنی نادیده بگیرند و به فرموده شهید بهشتی باید حرف مردم را بشنویم و در سایه رابطه حسنه اعتمادسازی بکنیم.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون قضایی مجلس با تمام توان در خدمت دستگاه قضایی است تا بتوانیم قدمی برای رضای الهی برداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.