صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / حسن‌پور: صحبت‌های روحانی به موقع و عالی بود
حسن‌پور: صحبت‌های روحانی به موقع و عالی بود

حسن‌پور: صحبت‌های روحانی به موقع و عالی بود

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید از سخنان رییس جمهور حمایت و استقبال کنیم، تصریح کرد: با توجه به سخنان رییس جمهور، استنباط بنده بر این است که تغییرات در کابینه رییس جمهور قطعی است.

شهباز حسن‌پور

شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با استقبال از سخنان روز گذشته رئیس جمهور، گفت: معتقدم صحبت‌های دکتر روحانی به موقع و عالی بود و امیدواریم که یک تحرک خیلی خوبی در کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که از این به بعد با حاکم شدن فضای همدلی و هماهنگی در وزارت‌خانه‌ها و سایر ارگان‌ها، شاهد رونق فضای کسب و کار، تولید و  اشتغال در سطح کشور که مهمترین دغدغه مردم می باشد، باشیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که باید از سخنان رییس جمهور حمایت و استقبال کنیم، تصریح کرد: با توجه به سخنان رییس جمهور، استنباط بنده براین است که تغییرات در کابینه رییس جمهور قطعی است.

وی با تاکید برآنکه فضای موجود نیاز به هماهنگی و همدلی دارد، اظهار کرد: با توجه به سخنان رییس جمهور مشخص شد که رویکرد وی بر استفاده از همه توانمندی‌های مردم و مشارکت بخش خصوصی بوده است و امیدواریم مدیران به امورات مردم با جدیت و سرعت رسیدگی کنند تا قطار توسعه و پیشرفت کشور با سرعت بیشتر و مطمئن‌تری به حرکت خود ادامه دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.