صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / سطح توقعات و انتظارات باید متناسب با داشته‌ها و شرایط موجود باشد

وزیر بهداشت:

سطح توقعات و انتظارات باید متناسب با داشته‌ها و شرایط موجود باشد

وزیر بهداشت تاکید کرد: سطح توقعات و انتظارات باید متناسب با داشته‌ها و شرایط موجود باشد البته بهداشت، درمان، غذا و سلامت از اولویت‌ها و تکالیف دولت و حکومت است.

دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت

به گزارش کسب و کار نیوز دکتر سید حسن هاشمی در مراسم آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی سید الشهدا(ع) اقلید، اظهارکرد: امیدوارم ساخت این بیمارستان فقط محدود به کلنگ زنی نشود چراکه برای ساخت و تجهیز آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و خوشحالیم که در همین ابتدا خیرین سلامت اقلید،۱٫۵ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

وزیر بهداشت افزود: در شهرستان اقلید ۱۰۰ تخت بیمارستانی وجود دارد که کافی نیست و از گذشته باید برای توسعه تخت‌های بیمارستانی در این شهرستان، پیش‌بینی و اقدام می‌شد اما خوشبختانه تعداد پزشکان متخصص در اقلید کافی و کامل است.

هاشمی ادامه داد: با ساخت بیمارستان جدید اقلید، امکانات، تجهیزات و پزشکان بیشتری برای ارائه خدمات به مردم این منطقه فراهم می‌شود اما دولت هم با مشکلاتی روبرو است که مردم به خوبی با آنها آشنا هستند و به آنها توجه دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز مردم کم نیست، گفت: مردم همیشه دولت، مجلس و حاکمیت را از خودشان می دانند چون برآمده از رای آن‌ها است بنابراین باید برای اینکه مشکلات مردم در عمل برطرف شود، تلاش کنیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

هاشمی در پایان یادآور شد: در دوره اول وزارت، روز ۲۲ بهمن برای افتتاح دانشکده بهداشت دامغان به این شهر سفر کردم و ساخت این دانشکده در زمینی با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع، ۲۸ سال طول کشیده بود اما امیدوارم که بیمارستان سیدالشهدا(ع) به‌سرعت تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت با اشاره به فرا رسیدن هفت تیر، یاد و خاطره بنیانگذاران انقلاب اسلامی و سید شهدای انقلاب – شهید بهشتی – را گرامی داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آمادگی ایران برای صادرات دارو به ارمنستان

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.