صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حرکت جالب مکزیکی‌ها پس از صعود تیم‌شان به لطف کره‌
حرکت جالب مکزیکی‌ها پس از صعود تیم‌شان به لطف کره‌

حرکت جالب مکزیکی‌ها پس از صعود تیم‌شان به لطف کره‌

مردم مکزیک پس از صعود تیم ملی کشورشان به لطف پیروزی تیم ملی فوتبال کره جنوبی برابر آلمان به سفارت این کشور آسیایی رفتند و از کارکنان سفارتخانه تشکر کردند.

هوادران مکزیکی

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از کلارین، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در هفته‌ سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر کره جنوبی قرار گرفت و با کسب پیروزی می‌توانست به دور بعد صعود کند. با این حال همه چیز بر خلاف انتظار پیش رفت و تیم آسیایی با شکست دو بر صفر ژرمن‌ها، مدافع عنوان قهرمانی را کنار زد.

کره نتوانست به مرحله حذفی صعود کند اما با این پیروزی باعث شد مکزیک به همراه سوئد در میان ۱۶ تیم برتر جام جهانی قرار بگیرد. مکزیک دیروز (چهارشنبه) ‌در آخرین بازی‌اش مغلوب سوئد شد اما پیروزی کره جنوبی به صعود این تیم به دور بعد کمک کرد.

به همین خاطر هواداران مکزیکی پس از خروج از ورزشگاه هر هوادار کره‌ای را که در خیابان می دیدند در آغوش می گرفتند و از آنها تشکر می‌کردند و سپس شعار “کره‌ای‌ها، برادرانمان، اکنون شما مکزیکی هستید” را سر می دادند. خوشحالی مکزیکی‌ها به پایتخت این کشور نیز کشیده شد و هواداران به سفارت کره در مکزیک رفتند و در جلوی این سفارت به شادی پرداختند. مکزیکی‌ها کارکنان کره‌ای در آغوش گرفتند و از آنها تشکر کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.