صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پروژه‌های در حال احداث شهرستان سراوان
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پروژه‌های در حال احداث شهرستان سراوان

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پروژه‌های در حال احداث شهرستان سراوان

محمود حجتی از سردخانه در حال احداث شهرستان سراوان با متراژ 4 هزار و 400 متر مربع بازدید کرد.

حجتی

به گزارش کسب و کار نیوز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در این باره اظهار کرد: برای احداث طرح سردخانه در شهرستان سراوان ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات لازم است که تاکنون ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن گرفته شده که  ظرفیت این سردخانه ۱۳۰۰ تن است.

مجتبی پیری ادامه داد: پروژه پرورش کبک با ظرفیت ۵ هزار و ۶۷۰ قطعه با ظرفیت کامل در شهرستان سراوان در حال اجرا است که از این تعداد کبک پنج هزار پرواری و ۶۷۰ قطعه مولد هستند .

وی با بیان اینکه برای طرح پرورش کبک در سراوان ۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است عنوان کرد: از این مبلغ دو میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ میلیارد ریال تسهیلات است‌ .

گفتنی است، صبح امروز با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، افتتاح  همزمان  700 هکتار آبیاری تحت فشار در سیستان و بلوچستان انجام شد که ۶۰۰ هکتار در شهرستان خاش و ۱۰۰ هکتار مربوط به شهرستان خاش است .

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را در سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان معاون تولیدات دامی، معاون امور باغبانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها، رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر نظام‌های بهره ‌برداری سازمان تعاون روستایی ایران، رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی، محبی استاندار سیستان وبلوچستان و مسئولان بخش کشاورزی استان همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.