صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / محصولات گوگردی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بورس کالا معامله شد
محصولات گوگردی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بورس کالا معامله شد

برای نخستین بار

محصولات گوگردی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بورس کالا معامله شد

گوگرد دانه‌بندی تولید شده در پالایشگاه گازی هاشمی‌نژاد برای نخستین بار با حجم ۵ و ۱۰ هزار تن در رینگ صادراتی بورس کالای ایران عرضه و معامله شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدمجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از عرضه و فروش صادراتی گوگرد دانه‌بندی و کود گوگرد بنتونیتی این مجتمع گازی برای نخستین بار در تالار صادرات بورس کالای ایران خبر داد و گفت: برای نخستین بار محصولات گوگردی پالایشگاه، به منظور فروش صادراتی، در بورس کالای ایران به خریداران خارجی و صادرکنندگان فروخته شد.
وی تصریح کرد: در دو بازه زمانی در خرداد ماه امسال، مقدار ۵ هزار تن گوگرد دانه‌بندی با ارزش ۱۱۶ دلار برای هر تن و مقدار ۱۰ هزار تن با ارزش ۱۲۵ دلار برای هر تن، در رینگ صادراتی بورس کالای ایران معامله شد.
منبتی با بیان این‎که شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با تولید ۲ هزار و ۴۰۰ تن گوگرد در روز به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوگرد خاورمیانه محسوب می‌شود، ادامه داد: در خردادماه، هزار تن کود گوگرد بنتونیتی با ارزش ۱۳۵ دلار در هر تن با شرط تحویل در محل پالایشگاه در تالار صادرات بورس کالای ایران عرضه و معامله شد.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.