صفحه اصلی / استان ها / کرمان / حضور ۱۰۰ هزار پناهنده مجاز در استان کرمان

حضور ۱۰۰ هزار پناهنده مجاز در استان کرمان

سرپرست استانداری کرمان گفت: حدود 100 هزار پناهنده به صورت مجاز در استان کرمان حضور دارند، ضمن آنکه حدود دو برابر این جمعیت، پناهندگانی هستند که به صورت غیرمجاز به ایران و استان کرمان آمده‌ و اقامت دارند.

جشن هفته درختکاری در مدرسه اتباع افغانی

به گزارش کسب و کار نیوز، “محمدجواد فدایی” شامگاه پنجم تیرماه در نشست مشترک مدیران استان با هیات دیپلماتیک و سفرای کشورهای مجارستان، انگلستان، اندونزی، لهستان، استرالیا، اسپانیا، آلمان، دانمارک، نیجریه، نروژ و فنلاند گفت: این سفر نشان‌دهنده اهمیت هیات دیپلماتیک به موضوع مهاجران است.

وی با اشاره به اینکه افغانستان از کشورهای همسایه ایران است، ادامه داد: به دلایل انسانی و دستورات دینی سعی کرده‌ایم در حد امکان از مهاجران میزبانی خوبی انجام دهیم.

سرپرست استانداری کرمان با بیان این مطلب که حضور این افراد بار قابل توجهی به استان کرمان تحمیل می‌کند، اظهار کرد: سعی می‌کنیم از تمام توان و امکانات خود برای خدمت رسانی به مهاجران استفاده کنیم تا در حد امکان بتوانند به خوبی در استان کرمان زندگی کنند.

فدایی حضور نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در استان و ارسال پیام انسان دوستی مردم ایران و استان کرمان به جهانیان را خواستار شد و تصریح کرد: از لحاظ آموزشی، بهداشتی و درمانی وضعیت پناهندگان در کشور و به ویژه در استان کرمان قابل قبول و مطلوب است ضمن آنکه باید عنوان کرد جمعیت مهاجران مجازی که در استان کرمان حضور دارند به اندازه جمعیت برخی از شهرستان‌های استان کرمان است که خود جایگاه این افراد را در استان نشان می‌دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سرپرست استانداری کرمان در سفر یک روزه خود به رفسنجان از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای تولیدی برخی شرکت‌های این شهرک قرار گرفت شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.