صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / سایپا شبکه فروش محصولات خود را متحول می‌کند
سایپا شبکه فروش محصولات خود را متحول می‌کند

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا:

سایپا شبکه فروش محصولات خود را متحول می‌کند

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: تحول در نمايندگي‌هاي سايپا و اجراي روش‌هاي نوين فروش محصول را پيگيري مي‌كنيم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز، محسن جهرودی در بازدید از برخی نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در استان گیلان افزود: نمایندگی‌ها به‌عنوان ویترین ارتباط با مشتریان باید برای ارتقای رضایت‌مندی آنان تلاش کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به تغییر روش‌ها و تکنیک‌های فروش محصول در عصر حاضر، ما نیز باید برای تسهیل در فرایند عرضه خودرو به بازار و ایجاد فضا و فرصت بهتر برای مشتریان برنامه‌ریزی کنیم.

به گفته جهرودی گروه خودروسازی سایپا طرح تحول شبکه فروش و خدمات پس از فروش را در چند ماه گذشته به اجرا درآورده و قصد دارد آن را در سال جاری نیز ادامه دهد.

مدیرعامل گروه سایپا گفت: باتوجه به ورود فناوری‌های نوین به زندگی مردم و ایفای نقش اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی‌های روز جهان در فعالیت سازمان‌ها و کمپانی‌های برتر جهانی، ما هم طرح‌های جدیدی در زمینه فروشگاه‌های مجازی خودرو، توسعه فرایندهای فروش و نوبت‌دهی جهت خدمات پس از فروش اجرا کرده‌ایم.

وی در ادامه خواستار توجه هر چه بیشتر نمایندگی‌های سایپا به مشتریان شد و افزود: باید برای خلق وفاداری مشتریان برنامه‌ریزی کرده و و با ارائه خدمات مناسب ثبات خود را در بازار حفظ کنیم.

جهرودی همچنین از نمایندگی‌های سایپا خواست تا بخش‌های مشاوره فروش خودرو به مشتریان را تقویت کرده و تصویر روشن و مطلوبی را از محصولات سایپا به مشتریان ارائه دهند.

دستیابی به موفقیت‌های گسترده در حوزه فروش خودرو در شش ماه گذشته از دیگر مسائلی بود که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دیدار با مدیران و کارکنان نمایندگی‌ها به آن اشاره کرد.

گروه خودروسازی سایپا در سه ماهه نخست امسال با اجرای چند طرح متنوع فروش توانست ۱۰۴ هزار و ۳۵۸ دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۷ درصدی را رقم بزند.

این گروه در اسفندماه پارسال هم توانسته بود ۹۱ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو را در بازار به فروش برساند که این تعداد در نوع خود یک رکورد در تاریخ صنعت خودروسازی ایران محسوب شد.

همچنین مطالعه کنید:

تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی و لاستیک در طرح نظارتی نوروز

به گزارش کسب و کار نیوز، سید علی میرموسوی کنترل و نظارت بر وضعیت بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.