صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / پویش «حمایت از کارآفرین ایرانی – کالای ایرانی» راه اندازی می شود

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهروری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

پویش «حمایت از کارآفرین ایرانی – کالای ایرانی» راه اندازی می شود

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهروری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی پویش " حمایت از کارآفرین ایرانی – کالای ایرانی " با کمک هنرمندان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی با تاکید بر این که دولت ها نقش تسهیلگری و فراهم سازی زیرساخت ها را بر عهده دارند، اظهار کرد: دولت در زمینه کارآفرینی باید سعی در نهادینه سازی فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه و حمایت از کالای ایرانی نماید، خرید کالای ایرانی، علاوه بر جلوگیری از بیکاری جوانان، امنیت و رفاه اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.
وی با توجه به اهمیت موضوع “پشتیبانی فرهنگی” به عنوان یکی از ارکان اصلی شاخص جهانی کارآفرینی، انجام فعالیت های بنیادی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی را در قالب راه اندازی برخی پویش ها و کمپین ها پیشنهاد و تاکید کرد: برای ارتقای فرهنگ کارآفرینی باید از افرادی مانند هنرمندان کمک گرفت که از جنس مردم هستند و مردم آنها را دوست دارند. هنرمندان از جمله کسانی هستند که می توانند نقش بسیار زیادی در گسترش فرهنگ کارآفرینی در میان مردم داشته باشند.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استفاده از محبوبیت هنرمندان در الگوسازی برای جوانان و سوق دادن فرهنگ جامعه به سوی فعالیت های کارآفرینانه را توصیه کرد.
وی در ادامه با تاکید بر حمایت از استارتاپ ها و حرکت در جهت کارآفرینی و خلاقیت، تصریح کرد: ما باید پویش حمایت از کارآفرین ایرانی- کالای ایرانی را به منظور توسعه و ترویج کارآفرینی در جامعه، راه اندازی و از کمک اهالی فرهنگ و هنر در این کمپین بهره مند شویم.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی با اشاره به نقش موثر آموزش در نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی، خاطرنشان کرد: باید دید مردم تغییر کند و کارآفرینان برای جوانان الگو شوند، حمایت از کارآفرینان می تواند به رونق اقتصادی و سایر چالش های موجود بیانجامد. در این راستا هنرمندان به دلیل محبوبیت بین مردم به ویژه جوانان می توانند بسیار کمک کنند.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.