صفحه اصلی / اقتصادی / اقتصاد کلان / مردم نگران تامین کالاهای ضروری نباشند
مردم نگران تامین کالاهای ضروری نباشند

ربیعی تاکید کرد

مردم نگران تامین کالاهای ضروری نباشند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل بازار ثانویه بورس ارز برای سهولت تبادلات مردم خبر داد و گفت: با وجود فشارها و تحریم‌ها نه تولید نفتمان کم شده و نه فروش نفت پایین آمده است؛ مردم مطمئن باشند کالاها و مایحتاج ضروری آن‌ها با همین قیمت تامین خواهد شد.

سفر وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی به قم

به گزارش کسب و کار نیوز، علی ربیعی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صادرات اقتصاد در سطح کلان بهم نخورده است، گفت: تنها چیزی که در بازارهای داخلی ارز و سکه تنش ایجاد کرده و موجب سوداگری و ناآرامی‌های اخیر شده، هجوم عده‌ای خاص است که پول زیادی دستشان است و دولت در حال شناسایی آن‌هاست.  

وی تاکید کرد: دولت تلاش می‌کند تا تصمیم درست و مناسبی در سریع‌ترین زمان در پیش بگیرد و بازار را تحت کنترل درآورد و این را بدانید که تنش‌های اخیر نمی‌تواند ادامه داشته باشد و به اقتصاد کشور ضربه بزند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتخاد تصمیماتی در دولت برای تامین کالاهای مرتبط با زندگی روزمره مردم خبر داد و گفت: مایحتاج ضروری مردم با همین قیمت تامین می‌شود و مردم نگران نباشند.

سبد خانوارها تحت کنترل است

به گفته ربیعی کالاهایی که ممکن است در سبد هزینه بیش از ۵۰ میلیون خانوار ایرانی تاثیر بگذارد، تحت کنترل است و کمترین اثر را خواهد دید.

افزایش یارانه همه مردم در برنامه نیست

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه دیگر به فکر افزایش یارانه‌ها برای عموم نیستیم، تاکید کرد: فقط اقشاری که طبق برنامه پشت نوبتی هستند، مشمول دریافتی بیشتر خواهند بود و ۷۰۰۰ میلیارد تومان برای آن‌ها کنار گذاشته و از دهک‌های پایین شروع کرده‌ایم.

ربیعی تاکید کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده سبد هزینه خانوارهای کارگری، مستمری بگیران، بازنشستگان و کشاورزان تقویت خواهد شد.

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.