صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / فخرآور: نیازی به حضور مجید فرزین و سیامند رحمان در مسابقات قهرمانی کشوری نبود
فخرآور: نیازی به حضور مجید فرزین و سیامند رحمان در مسابقات قهرمانی کشوری نبود

پس از غیبت مجید فرزین و سیامند رحمان در مسابقات قهرمانی کشوری وزنه‌برداری معلولان؛

فخرآور: نیازی به حضور مجید فرزین و سیامند رحمان در مسابقات قهرمانی کشوری نبود

فخرآور مربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمان کشوری معلولان درباره غیبت مجید فرزین و سیامند رحمان در این دوره از رقابت‌ها گفت: این دو وزنه‌بردار به دلیل بالا بودن رنکینگ جهانی بنا به صلاحدید کادر فنی قرار شد در مسابقات قهرمانی کشوری حضور نداشته باشند اما جزو نفرات اعزامی به مسابقات آسیا اقیانوسیه چین و جاکارتا هستند.

سیامند رحمان

علی فخرآور در گفت‌وگو با ایسنا درباره بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمان کشوری وزنه‌برداری معلولان گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم تهران با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز و کسب ۸۰ امتیاز قهرمان شد و ما خوشحالیم که رقابت‌های قهرمان کشوری وزنه‌برداری معلولان در سطح بسیار بالایی برگزار شد و توانستیم استعدادهای خوبی را از این رقابت‌ها برای تیم ملی شناسایی کنیم.

وی گفت: این رقابت‌ها چون زیر نظر IPC برگزار می‌شد هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات آسیا اقیانوسیه چین و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بود تا بتوانیم لیست نفرات اعزامی به این دو رویداد مهم را مشخص و معرفی کنیم. البته باید بگویم امروز در پایان این رقابت‌ها چهار نفر از وزنه‌برداران استان تهران به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند و این برای استان تهران بسیار راضی‌کننده بود.

فخرآور ادامه داد: سیامند رحمان و مجید فرزین از اسطوره‌های وزنه‌برداری معلولان هستند و به خاطر اینکه رنکینگ آنها بالاست نیازی به این دو وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشوری نبود بنابراین ما تصمیم گرفتیم در دسته ۸۰ و ۱۰۷+ کیلوگرم فرصت را به جوانان بدهیم تا بتوانیم وزنه‌برداران خوبی را در این دو وزن شناسایی نماییم. بنابراین حضور این دو وزنه‌بردار در تیم ملی وزنه‌برداری تثبیت شده است و نیازی به شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری نداشتند.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با شناسایی نفرات برتر در این مسابقات تیم خوبی را عازم جاکارتا کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.