صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / خسروی‌وفا: به دنبال ارتقا مدال خود در جاکارتا هستیم
خسروی‌وفا: به دنبال ارتقا مدال خود در جاکارتا هستیم

بمنتظر تایید همزمان اساسنامه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک از سوی دولت هستیم

خسروی‌وفا: به دنبال ارتقا مدال خود در جاکارتا هستیم

خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پاراالمپیک در حاشیه برگزاری رقابت‌های قهرمان کشوری وزنه‌برداری معلولان درباره وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: امسال نسبت به دور قبل از نظر مدال‌آوری و کیفیت مدال‌ها شرایط بهتری نسبت به اینچئون شرایط بهتری خواهیم داشت اما در رتبه‌بندی کار سختی را پیش‌رو خواهیم داشت.

خسروی وفا

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پاراالمپیک درباره زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی پاراالمپیک افزود: ما انتظار ابلاغ اساسنامه از سوی دولت هستیم به محض اینکه اساسنامه کمیته المپیک و پاراالمپیک از سوی دولت همزمان ابلاغ شود انتخابات کمیته ملی المپیک نیز برگزار خواهد شد. البته اساسنامه کمیته ملی پاراالمپیک نهایی شده و مشکل خاصی ندارد اما کار اساسنامه کمیته ملی المپیک برای تایید در دولت تازه شروع شده و به سرعت در حال پیشرفت است. امیدواریم که کار تایید اساسنامه کمیته ملی المپیک نیز زودتر به اتمام برسد تا پس از ابلاغ در دولت بتوانیم انتخابات کمیته ملی پاراالمپیک را نیز برگزار کنیم.

وی درباره عملکرد کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: در این دوره از رقابت‌ها به دلیل ادغام برخی رشته‌ها و ماده‌ها و همچنین نسبت به اینچئون شرایط متفاوت است و قطعا تعداد مدال‌ها کاهش پیدا خواهد کرد. اما ما سعی کردیم رشته‌هایی را برای جاکارتا گزینش کنیم که شانس زیادی برای کسب مدال دارد. به هر صورت شرایط ما نسبت به اینچئون از نظر برنامه‌ریزی و کیفیت مدال‌ها بهتر از اینچئون خواهد بود و من مطمئنم نسبت به دوره قبل ارتقا بهتری از نظر مدالی خواهیم داشت اما در رتبه‌بندی پیش‌بینی کار سختی است. ما سعی کردیم خود را برای هر شرایطی آماده کنیم.

رئیس کمیته ملی پاراالمپیک درباره برخی تغییرات انجام شده در رشته تیراندازی و استعفای سرمربی این تیم اظهار کرد: من سعی می‌کنم در این زمینه دخالتی نداشته باشم. این موضوعی است که به فدراسیون جانبازان و معلولان ارتباطات پیدا می‌کند و ما سعی می‌کنیم ورود پیدا نکنیم. به هر صورت ما سعی داریم بر مبنای داده‌های فنی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. ما همیشه نگران ورزش جانبازان و معلولان هستیم اما در شرایط کنونی سعی می‌کنیم فضای آرامی را برای ورزشکاران ایجاد کنیم و اگر مسائلی وجود داشته باشد بعد از بازی‌های جاکارتا به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

خسروی وفا در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا امسال شرایط مالی کمیته خوب است و مشکل خاصی ندارید، افزود: ما سال گذشته نیز از نظر ارتباطات مشکل خاصی نداشتیم و بودجه خود را صددرصد دریافت کردیم. امسال نیز با جلسه‌ای که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم به ما قول دادند که حمایت خوبی را از کمیته ملی پارالمپیک خواهند داشت تا در اعزام ورزشکاران به جاکارتا با مشکل خاصی مواجه نشویم. امسال نیز که بودجه کمیته ۲۷ میلیارد تومان است تا به امروز پنج میلیارد تومان دریافت کردیم و بخش عمده‌ای از بودجه خود را قبل از اعزام کاروان به جاکارتا دریافت خواهیم کرد. بنابراین تصور نمی‌کنم امسال نیز با مشکل خاصی از نظر بودجه روبه‌رو شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.