صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ذوالقدر: پیش از عمیق شدن دوران جنگ اقتصادی شفاف و صریح با مردم سخن بگویم

ذوالقدر: پیش از عمیق شدن دوران جنگ اقتصادی شفاف و صریح با مردم سخن بگویم

نماینده مردم تهران  در مجلس گفت:‌ شرایط اقتصادی حال حاکم کشور نشان می‌دهد که تیم اقتصادی دولت نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد. کتمان واقعیت‌ها، سکوت و ندیدن جنگ اقتصادی صرفا چاله را به چاه  تبدیل می‌کند.

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران

به گزارش کسب و کار نیوز سید فاطمه ذوالقدر در تذکری شفاهی به رئیس جمهور در پایان جلسه علنی امروز بیان کرد: به یوزپلنگ‌ها، مربی و کادر فنی  تیم ملی ایران که دل مردم ایران را شاد کردند خدا قوت می‌گویم. آقای رئیس جمهور شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در ماه‌های اخیر نشان از ورود به جنگ اقتصادی است که فشار آن را تمامی اقشار جامعه به ویژه به قشر ضعیف مانند کارگران و کسبه بازار تحمیل شده است. در کنار این جنگ نابرابر متاسفانه بر اساس گزارش‌ها مسجل است که اقلیتی انگشت شمار در حکم ستون پنجم بیگانگان که در سر سودای نابودی ایران را دارند به تلاطم ‌های بازار ارز و سکه و دلار دامن زده و بر چالش اقتصادی کشور و آتش هرج و مرج و بی ثباتی به منظور سودجویی و کسب مال حرام می‌کوشند.

وی در ادامه بیان کرد: وضعیت حال حاکم کشور نشان می‌دهد که تیم اقتصادی دولت نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد. علی رغم تخصیص ارز دولتی برخی از صنایع با اهمال در نقش نظارتی اجازه شکل گیری سودآوران در بازارهای مختلف ازجمله بازار بورس را داده شده است؛ به نحوی که صنعتی همانند تولید شمش آلومینیوم با اختصاص ارز دولتی افزایش ۵۰ درصدی را تجربه کرده است و نارضایتی در بازار ساخت و ساز مسکن در افزایش  قیمت را موجب شده است .

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد:‌ کتمان واقعیت‌ها، سکوت و ندیدن جنگ اقتصادی صرفا چاله را به چاه  تبدیل می‌کند؛ لذا لازم است که پیش از عمیق شدن دوران جنگ اقتصادی شفاف و صریح با مردم سخن بگویم و دولت در ترکیب تیم اقتصادی تجدید نظر کند.

وی  در پایان گفت:‌ از رئیس جمهور خواهش می کنم با هماهنگی هیات رئیسه در مجلس حضور یافته و به نمایندگان مردم که به هنگام رفتن به حوزه‌های خود به سوالات مردم درباره گرانی مواجه می‌شوند پاسخگو باشند. امروز نمایندگان نمی‌توانند دربرابر گرانی‌ها جوابگوی مردم باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.